اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کرمانشاه:

کرمانشاه در تولید ماهیان گرمابی مقام اول کشور را دارد

خبرگزاری فارس: معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان گفت: کرمانشاه در تولید ماهیان گرمابی مقام اول کشور را دارد.

کرمانشاه در تولید ماهیان گرمابی مقام اول کشور را دارد

افشین صفوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده 3 هزار تن به ظرفیت هفت هزار و پانصد تن آبزی‌پروری استان اضافه شد که با احتساب آن میزان آبزی‌پروری به 10 هزار و 500 تن رسید.

وی ادامه داد: امسال میزان  تولیدات در حوزه آبزی‌پروری چه در مزارع گرمابی و چه در مزارع سردابی به 15 هزار تن افزایش می‌یابد که یک رکورد جدید در بخش آبزی‌پروری است.

صفوی با بیان اینکه کرمانشاه در بین استان‌های غیر ساحلی مقام اول را در تولید ماهیان گرمابی دارد، اظهار کرد: زیرساخت‌هایی در مزارع انجام شده است که تعداد زیادی از مزارع نیز در قالب طرح توسعه کشاورزی در بخش شیلات به ثمر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه همه مزارع شهر قصرشیرین فعال هستند، شهریورماه امسال ماهیان مزارع قصرشیرین به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.

معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی در پایان گفت: در جلسه 13 طرح توسعه کشاورزی، با تصمیمات بسیار خوبی در راستای افزایش ماهیان سردآبی موافقت شد که یک ظرفیت بسیار خوب برای تولید محصولات آبزی استان است که با رها‌سازی بچه ماهی‌ها شروع شده است. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول