اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آزمون "آیه‏‌های تمدن" صورت گرفت

کسب رتبه‎های برتر کشوری توسط دانش‌‏آموزان شاهرودی

خبرگزاری فارس: دانش‌‏آموزان شاهرودی در آزمون "آیه‏‌های تمدن" که جمعه این هفته به صورت سراسری در استان‏‌های مختلف کشور برگزار شد، موفق به کسب رتبه‎های برتر کشوری شدند.

کسب رتبه‎های برتر کشوری توسط دانش‌‏آموزان شاهرودی

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان شاهرود صبح امروز در حاشیه قدردانی از این افراد گفت: در آزمون تعیین سطح آیه‏‌های تمدن که به صورت کشوری برگزار شد، دانش‏‌آموزان شاهرودی در رشته‏‌های ریاضی و تجربی مقام‏‌های برتر کشور را کسب کردند.

امیر کلانتری با اشاره به اینکه در رشته ریاضی "علی نیک‏اندیش" به مقام اول استان سمنان دست یافت، افزود: در این رشته در سطح استان، 185 شرکت‌کننده حضور داشتند که این دانش‏‌آموز رتبه اول، "امین وزیری" رتبه چهارم و "محمدمهدی دزیانی" رتبه پنجم را کسب کردند.

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان شاهرود افزود: در سطح کشور در بین 8 هزار و 853 شرکت‏‌کنندگان، علی نیک‏‌اندیش از شاهرود رتبه 38، وزیری رتبه 121 و دزیانی رتبه 137 را کسب کردند.

کلانتری تصریح کرد: در رشته تجربی نیز "محمدجواد خلج" در استان سمنان در بین 135 نفر دوازدهم شد و در کشور مقام 784 را کسب کرد.

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان شاهرود همچنین افزود: در این آزمون، دانش‏‌آموزان معدل 19 به بالای سال سوم متوسطه سراسر کشور برای کسب شرایط لازم به منظور شرکت در طرح آیه‏‌های تمدن بسیج دانش‏‌آموزی حضور داشتند.

کلانتری افزود: سهمیه بسیج دانش‏‌آموزی شاهرود با توجه به کسب نتایج، 11 نفر در نظر گرفته شده است که این دانش‌آموزان بعد از سیر مراحل جذب به عضویت باشگاه علمی بسیج و طرح آیه‏‌های تمدن بسیج در آمده و از مزایای این طرح بهره‏‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول