اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسلامشهر:

خرید محصولات داخلی باید در بین خانواده‌ها نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرمانداراسلامشهر گفت: برای تحقق شعار امسال باید خرید کالای داخلی و ایرانی را در بین خانواده‌ها نهادینه کرد.

خرید محصولات داخلی باید در بین خانواده‌ها نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدرضا موفق ظهر امروز در جلسه ستاد حمایت از تولید ملی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال مبنی بر حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی نماییم که خانواده‌ها خرید کالای ایرانی را در اولویت قرار داده و به سمت حمایت از تولیدات داخلی پیش برویم.

وی ادامه داد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مسئولان در حوزه‌های مختلف باشد و مدیران در دستگاه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی نمایند.

این مسئول با اعلام این که فرمانداری این شهرستان تمهیدات لازم برای رسیدن به این اهداف را در نظر گرفته است افزود: اگر بتوانیم در این مسیر موفق عمل کرده و برنامه‌های خود را به ثمر برسانیم پیش‌بینی می‌شود در بخش تولید و صنعت می‌توانیم جهش بزرگی را شاهد باشیم.

موفق افزود: حمایت از تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی مطرح شده و مهمترین قسمت این شعار فرهنگ سازی در راستای مصرف تولیدات داخلی  در سطح جامعه و تبدیل آن به یک دغدغه ملی است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری اسلامشهر تصریح کرد: ایجاد فضاهای امن برای سرمایه گذاران داخلی یکی دیگر از مهمترین وظایفی است که باید توسط مدیران در دستگاه‌های مختلف انجام شود.

موفق تأکید کرد: در این راستا هر کس باید وظایف خود را بداند و به عنوان نخستین قدم خرید محصولات داخلی در اولویت قرار دهد.

وی تصریح کرد: البته تولیدکنندگان نیز باید محصولات خود را با بهترین کیفیت در بازار عرضه کنند تا مردم به سمت خرید کالاهای ایرانی جلب شوند.

معاون فرماندار اسلامشهر گفت: رفع مشکلات نقدینگی و معضلات صنایع باید هر چه سریع‌تر رفع شود تا بتوانیم شعار امسال را هر چه بهتر محقق سازیم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول