اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد

لزوم ساماندهی وضعیت آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جانمایی آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی نباید به گونه‌ای باشد که شاهد رشد قارچ‌گونه این مراکز تنها در شمال شهر باشیم.

لزوم ساماندهی وضعیت آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام بازگشایی مدارس و افزوده شدن بر گره ترافیکی شهر لازم است که مصوبات شورا در مورد مراکز پرترددی مانند آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی رعایت شود.

وی افزود: با وجود مصوبه شورای دوم و تاکید شورای سوم هیچ اقدامی در مورد تصحیح روند جانمایی مدارس غیرانتفاعی و آموزشگا‌ه‌های خصوصی از طرف شهرداری صورت نگرفته است.

به گفته زحمتکش، مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه‌ها همچنان به صورت قارچ‌وار تنها در شمال شهر شیراز راه‌اندازی می‌شوند بدون اینکه برای پارکینگ، مسکونی‌بودن مناطق و سایر مسائل مهم شهری تدبیری اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: مگر جمعیت شمال شهر چقدر است که کل خیابان قصرالدشت به محل راه‌اندازی واحدهای دانشگاهی، آموزشگاه و مدارس غیرانتفاعی تبدیل شده است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، این واحدهای آموزشی بدون توجه به عرض معابر به‌راحتی آغاز به کار می‌کنند به نحوی که در شهر شیراز هر کس خانه‌ای را تملک کند در این اندیشه است که آن را به آموزشگاه تبدیل کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر این واحدها قصد خدمت‌‌رسانی دارند در مناطق جنوب شهر آغاز به کار کنند در حالی که بسیاری از این آموزشگاه‌ها تنها برای کسب سود بیشتر راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول