اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر بابل گفت: با حضور مسئولان بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل کلنگ‌زنی می‌شود.

بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سیف‌الله علی‌نیا ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی بستنی و شکلات در پارک نوشیروانی بابل اظهار داشت: از زمان فعالیت دوره سوم شورای شهر بابل با حمایت مسئولان، کارهای بسیار خوبی توسط شهرداری و شورای شهر در بابل انجام شده که در گذشته در این شهر رایج نبوده است.

وی توجه به اصلاح زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های زیربنایی را از جمله کارهای عمرانی شهرداری و شورای شهر بابل برشمرد و افزود: احداث پل روگذر ایستگاه آمل، پل روگذر کشوری، احداث پارک و جاده ساحلی در چهار فاز و اجرای فاز دوم کمربندی شرقی دوم با 11 میلیارد تومان اعتبار از جمله اقدامات کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر و شهرداری بابل است.

علی‌نیا با اشاره به اینکه علاوه بر مسائل سخت افزاری و عمرانی شهر باید به نیازهای روحی و معنوی شهروندان نیز توجه ویژه شود، برگزاری نخستین جشنواره ملی بستنی و شکلات را برای تقویت شادابی روح و جسم مردم موثر برشمرد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر بابل بیان داشت: ساختمانی که در یک شهر و مکان ساخته می‌شود بدون تجهیزات و مبلمان کارایی چندانی ندارد به همان اندازه کارهای عمرانی شهرها بدون وجود فضاهای تفریحی و شاد برای شهروندان از کارایی چندانی برخوردار نیست.

علی‌نیا برگزاری جشنواره‌های مختلف را زمینه‌ساز نشاط و پویایی شهروندان بابلی اعلام کرد و از کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع تجاری با حضور مسئولان در بابل خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول