اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سنندج:

تهیه بانک اطلاعاتی جوانان نخبه در سنندج ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی فرماندار سنندج بر تهیه بانک اطلاعاتی از جوانان نخبه شهرستان سنندج تاکید کرد.

تهیه بانک اطلاعاتی جوانان نخبه در سنندج ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بیژن زندیه ظهر امروز در جلسه گروه مشاوران جوان فرمانداری سنندج یکی از مشکلات موجود را نبود بانک اطلاعاتی از جوانان نخبه خواند و اظهار کرد: برای استفاده از جوانان توانمند و خلاق باید بانک اطلاعاتی از آنها تهیه شود.

وی  تصریح کرد: حضور جوانان خلاق و نخبه در کارگروه‌ها و جلسات مختلف می‌تواند در پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌ها درسطح شهرستان و استان بسیار موثر و مثمرثمر باشد.

وی یکی از افتخارات ایران اسلامی را وجود جمعیت زیاد جوانان آن ذکر کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید کردند و بیان داشتند جوانان ایران اسلامی الگویی برای جوانان سایر ملت‌ها هستند.

معاون سیاسی- امنیتی فرماندار سنندج عنوان کرد: در عصر کنونی هرچند ظاهر نسل جوان کشور ما نسبت به جوانان دوران انقلاب تغییر کرده است اما عمق اعتقادات و باورهای آنها ثابت و پابرجاست.

زندیه افزود: حضور پرشور و گسترده جوانان این شهرستان در نماز جمعه با تیپ و ظاهر مختلف و متنوع نمونه بارزی از پایبندی آنها به اعتقادات و باورهای اسلامی است.

وی یادآور شد: مسئولان و برنامه‌ریزان باید از ظرفیت و بستر وجود جمعیت جوان درکشور نهایت استفاده را ببرند و در برنامه‌ها و حوزه‌های مختلف از پیشنهادات و راهکارهای آنها استقبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه مشاوران جوان فرصت مناسبی برای حضور نسل جوان در برنامه‌های مختلف و آشنایی مسئولان با استعدادها و توانمندی‌های این قشر است.

معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری سنندج گفت: مشکلات فراوانی در جامعه وجود دارد که برای حل و فصل آن و ارائه راهکارهای منسجم باید متناسب با شرایط موجود و امکانات لازم در جامعه حرکت و اقدام کنیم تا به هدف تعیین شده دست پیدا کنیم.

زندیه بر حضور مشاوران جوان در جلسات شورای اداری و کارگروه‌های شهرستان سنندج تاکید کرد و افزود: مسئولان باید از جوانان به‌عنوان بازوی اجرایی خود بهره بگیرند که تحقق این امر هم نیازمند تلاش و پشتکار جوانان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان کشور ما در معرض آسیب‌های اجتماعی مختلفی از سوی دشمن قرار گرفته‌اند، عنوان کرد:  دشمن با سرمایه گذاری‌های کلان درصدد منحرف کردن نسل جوان که سرمایه اصلی ایران اسلامی هستند، است.

وی ادامه داد: دشمنان کشور ما بی‌سر و صدا و آهسته در حال فعالیت و پایه‌ریزی اهداف شومشان هستند که در این راستا باید جوانان را هوشیار و آگاه کرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول