اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان نخبه یزدی مخترع و مبتکر برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: بنیاد نخبگان استان یزد از برتری جوان یزدی در یکی از عناوین بخش مبتکر و مخترع جوان جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) خبر داد.

جوان نخبه یزدی مخترع و مبتکر برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد، برگزیدگان بخش مبتکر و مخترع جوان در مراسمی با حضور نسرین سلطانخواه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، مسئولان وزارت آموزش و پروش و جوانان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر حوزه های مربوطه معرفی شدند و احسان دهقانی، جوان مخترع تحت حمایت بنیاد نخبگان استان یزد با اختراع سامانه مدیریت هوشمند ایستگاه پرستاری توانست در بخش پزشکی و دامپزشکی رتبه سوم این بخش را از آن خود کند.

نامبرده که دانشجوی رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد است، نفر برتر جشنواره خوارزمی سال 1386 و دارای چند گواهی ثبت اختراع ازجمله، دستگاه آنتی بیوتیک الکترونیک و... است که کسب رتبه سوم در این جشنواره برای استان افتخار بزرگی است.

در این جشنواره بیش از 270 طرح معتبر به دبیرخانه ارسال شد که طی دو مرحله داوری توسط 21 داور، 20 طرح برگزیده شد که از میان طرحهای برگزیده، دو طرح متعلق به جوانان یزدی است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول