اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تعریض پل بزرگمهر اصفهان منجر به قطع درخت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعریض پل بزرگمهر اصفهان به منظور راه‌اندازی فاز دوم خط یک BRT اصفهان منجر به قطع درختان محدوده این پل نمی‌شود.

تعریض پل بزرگمهر اصفهان منجر به قطع درخت نمی‌شود

علیرضا نصر‌اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه باید این واقعیت را بپذیریم که انجام عملیات عمرانی در بسیاری از مکان‌های اصفهان با برخی از معارض‌هایی مواجه می‌شود، اظهار داشت: فضای سبز یکی از معارض‌های جدی در راستای اجرای عملیات عمرانی در سطح شهر اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به این موضوع همیشه تلاش‌ها بر این بوده که طراحی پروژه‌های شهری با حداقل خسارت‌ها انجام شود، اضافه کرد: اما در بسیاری از موارد نیز مسئولان شهری با توجه به اهمیت و ضرورت اجرای یک پروژه شهری ناچار به نادیده گرفتن برخی از موارد هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تعریض پل بزرگمهر اصفهان به منظور راه‌اندازی فاز دوم خط یک BRT اصفهان منجر به قطع درختان محدوده این پل نمی‌شود، تصریح کرد: در برخی از موارد برای اجرای پروژه‌هایی مانند راه‌اندازی زیر‌گذر، رو‌گذر، تعریض خیابان و سایر پروژه‌های شهری شهرداری مجبور به اقداماتی در راستای از بین رفتن فضای سبز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری باید در طراحی و اجرای پروژه‌های شهری به فضا‌های سبز و اهمیت وجود این فضا‌ها در حد امکان توجه کند، ادامه داد: اما در بسیاری از موارد شهرداری برای اجرای پروژه‌های شهری برای قطع درختان و ایجاد خسارت به فضای سبز موجود گریزی ندارد.

نصر‌اصفهانی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته در برخی از موارد شهرداری برای اجرای پروژه‌های شهری در اصفهان ناچار به قطع درختان شده، اذعان داشت: اما با توجه به این موارد تلاش شهرداری و مدیریت شهری اصفهان در راستای افزایش سرانه فضای سبز اصفهان بوده است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول