اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان:

خواب آلودگی راننده جان دو نفر را گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: خواب آلودگی راننده پژو پارس جان دو نفر را گرفت.

خواب آلودگی راننده جان دو نفر را گرفت

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یک دستگاه پژو پارس به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه که ناشی از خواب آلودگی راننده بود، منجر به مرگ دو نفر شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی استان زنجان بلافاصله عوامل پلیس راه در منطقه حاضر شده و علت مسئله را پیگیر شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه این حادثه مرگبار در لاین شمالی اتوبان زنجان ـ قزوین اتفاق افتاده است، اضافه کرد: در این حادثه خودروی پژو پارس با یک دستگاه پیکان به شدت برخورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر از سرنشینان پژو پارس به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: راننده خودرو نیز از افرادی بود که در این حادثه جان خود را از دست داد.

رشتیانی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده کارشناسان علت حادثه را عدم توانایی راننده پژو پارس در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول