اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور

3 طرح بزرگ در استان زنجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: فردا با حضور رئیس جمهور سه طرح بزرگ در استان زنجان افتتاح می‌شود.

3 طرح بزرگ در استان زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور به زنجان اظهار کرد: رئیس جمهور با حضور در زنجان سه پروژه که عملیات اجرایی آنها به پایان رسیده است را رسما افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی مهر، جاده زنجان- طارم و همچنین نیروگاه سلطانیه از جمله پروژه‌های افتتاحی توسط رئیس جمهور است، اضافه کرد‌: با اطلاعات به دست آمده زمینه سفر و حضور رئیس جمهور برای افتتاح هر یک از این سه پروژه فراهم شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی توسط رئیس جمهور پروژه‌های عمده‌ای است، افزود: برای انجام عملیات اجرایی و ساخت واحدهای مسکونی مهر که افتتاح می‌شود، یک هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه نیروگاه سلطانیه نیز از عمده پروژه‌های انجام شده در استان زنجان است، اضافه کرد: برای ساخت این نیروگاه 45 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین میزان اعتبار هزینه‌شده از سوی دولت را برای ساخت جاده زنجان- طارم 25 میلیارد تومان اعلام کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: اعتبار هزینه‌شده برای پروژه‌های مذکور نشان می‌دهد که این سه پروژه از پروژه‌های بزرگ انجام شده در استان زنجان پس از دولت نهم و دهم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح واحدهای مسکونی مهر که قرار است، با حضور رئیس جمهور در زنجان صورت گیرد، قبلا نیز توسط رسانه‌ها اعلام شده بود، اضافه کرد: به علت نامساعدبودن شرایط جوی افتتاح این واحدهای مسکونی به تعویق افتاده بود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به میزان تعهد استان زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر اضافه کرد: تاکنون استان زنجان به بیش از تعهدات خود در زمینه ساخت این واحدها عمل کرده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول