اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست سال جاری

170 قاچاقچی مواد مخدر در خرمشهر دستگیر شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، 170 قاچاقچی مواد مخدر در این منطقه دستگیر شده‌اند.

170 قاچاقچی مواد مخدر در خرمشهر دستگیر شده‌اند

حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال دو کیلو و 442 گرم انواع مخدر در این منطقه توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیشترین میزان مواد مخدر کشف شده از نوع مواد صنعتی روان گردان و تریاک عنوان کرد و افزود: در این مدت 168 مورد عملیات انتظامی علیه این افراد انجام شده است و در این راستا 170 نفر دستگیر شدند که 28 نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر و 142 نفر حمل کننده مواد مخدر بوده‌اند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: همچنین در این مدت 12 طرح عملیاتی شامل پاکسازی مناطق آلوده به توزیع و فروش مواد مخدر، مانور اجرای طرح ذوالفقار یک و دو و سایر موارد در رابطه با توزیع و فروش مواد مخدر اجرا شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته با اجرای 170 مورد عملیات انتظامی علیه توزیع کنندگان مواد مخدر، 128 کیلو و 742 گرم انواع مواد مخدر در خرمشهر کشف و 626 نفر دستگیر شدند که از این تعداد 50 نفر قاچاقچی، 84 نفر خرده فروش و 419 نفر حمل کننده مواد مخدر و 73 نفر معتاد بوده‌اند.

عزیزی با اشاره به اینکه مأموران نیروی انتظامی خرمشهر در راستای برقراری ایجاد نظم و امنیت در شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نیستد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ایجاد امنیت و نظم در منطقه و جلوگیری از تخلفات است.

وی همچنین عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با تعامل مضاعف، منطقه و محل زندگی خود را در پیشبرد اهداف متعالی امنیتی حمایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول