اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این بار در گرمسار کلید خورد

سریال تکراری دستگیری سارقان معتاد

خبرگزاری فارس: مأموران انتظامی گرمسار با دستگیری دو سارق معتاد، 16 فقره سرقت مغازه و ساختمان‏های نیمه‏کاره را در این شهرستان کشف کردند.

سریال تکراری دستگیری سارقان معتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس استان سمنان، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار امروز در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اعلام وقوع سرقت ساختمان‏های نیمه‏کاره به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 شهرستان گرمسار، پی‌گیری جدی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سیدعلی‏اکبر میری افزود: در همین خصوص، کمیسیون پیش‌گیری از سرقت شهرستان نیز برگزار شد و جوانب امر مورد تجزیه و تحلیل موشکافانه قرار گرفت.

میری ادامه داد: با بکارگیری تمام توان پلیس شهرستان گرمسار برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، سرانجام مأموران کلانتری مرکزی گرمسار موفق شدند فردی به هویت "ه - م" را شناسایی کنند که متهم پس از دستگیری برای بررسی بیش‌تر به کلانتری انتقال یافت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه، متهم به انجام چندین فقره سرقت مغازه و ساختمان‏های نیمه‏کاره با هم‏دستی فرد دیگری به هویت "غ- الف" اعتراف کرد.

میری از دستگیری متهم ردیف دوم این پرونده خبر داد و تصریح کرد: سارقان در بازجویی‏های فنی به انجام 10 فقره سرقت ساختمان‏‏های نیمه‏کاره و 6 فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان گرمسار اعتراف کردند.

وی، انگیزه سارقان را تأمین هزینه اعتیاد شدیدشان به مواد مخدر اعلام و خاطرنشان کرد: علت بروز بسیاری از آسیب‏ها و مشکلات در کشور، گسترش اعتیاد به مواد مخدر است که همه باید نسبت به مقابله مؤثر با این بلای خانمان‏سوز هوشیار بوده و پلیس را در این راه یاری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از عموم شهروندان خواست تا چنانچه از فعالیت افرادی در خصوص تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر اخباری در دست دارند با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 تماس گرفته و مراتب را برای پی‌گیری به موقع و برخورد قاطع، اطلاع‏رسانی کنند.

به گزارش فارس، تحقیقات در خصوص این پرونده هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول