اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

روزنامه شهرآرا گامی در جهت توسعه فکری و فرهنگی مشهد است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: روزنامه شهرآرا گامی در جهت توسعه فکری و فرهنگی شهر مشهد است.

روزنامه شهرآرا گامی در جهت توسعه فکری و فرهنگی مشهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد پژمان شهردار مشهد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرمسئول روزنامه شهرآرا اظهار کرد: مطبوعات به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی رسالت عظیمی را در آگاهی و مسیردهی بینش درست و صحیح عموم جامعه دارد با درک این مهم توجه شهرداری‌ها به مسئله توسعه فکری فرهنگی و اجتماعی در راستای توسعه یافتگی جامعه امری ضروری است.

پژمان گفت: شهرداری مشهد به عنوان متولی بخشی از مور مردم با تصمیم‌گیری‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت به انجام اقداماتی در مسیر استفاده مردم از ظرفیت‌ها و امکانات در جهت رشد و تعالی و توسعه فکری فرهنگی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از اقدامات قابل ذکر و نتیجه بخش شهرداری مشهد روزنامه شهرآرا و یا به طریقی تبدیل هفته‌نامه شهرآرا به روزنامه ی آن است.شهرآرا روزنامه‌ای مختص شهر مقدس مشهد و فرصتی در جهت کنکاش نقاط ضعف و قوت فرهنگی اجتماعی شهر برای رشد و اعتلای دومین کلان شهر و پایتخت معنوی کشور است.

وی افزود: جامعه اسلامی نیازمند همکاری گسترده مردم است و در این راستا با مشارکت و فراگیری تمام دستگاه‌ها و تعامل مردمی می‌توان شاهد تحولات عمیق و شگرف مردم و اجتماع باشیم.

پژمان با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه گفت: در حرفه روزنامه‌نگاری روند انتقادهای سازنده به همراه مثبت اندیشی سیر صعودی را برای ما رقم خواهد زد؛ البته قابل ذکر است که این بدان معنا نیست که چشم‌ها را بر کاستی‌ها،نقص‌ها و منفی‌نگری‌ها بست بلکه از انتقادهای مخرب که موجب ضد توسعگی می شود باید چشم‌پوشی و رو به انتقادهای سازنده برای توسعه‌یافتگی کرد.

وی با تقدیر و تکریم از فیاضی مدیرمسئول شهرآرا گفت: سید جلال فیاضی مدیر مسئول شهرآرا از پیشکسوتان در عرصه مطبوعات است که در تمام سال‌های کاری خود مشی صداقت و اعتماد را مبنا و تحرک و پویایی را عامل موفقیت دانسته‌اند و در این مسیر با عنایت همجواری به حریم مقدس رضوی حامی و پشتیبان مردم مشهد بوده‌اند.

وی در این راستا افزود: تودیع و بازنشستگی فیاضی و انتصاب علی حامد مقدم (سرپرست موسسه فرهنگی شهرآرا) به عنوان مدیر مسئول جدید شهرآرا در حالی انجام می‌شود که روزنامه شهرآرا چه در بخش محلی و چه استانی شاهد کسب موفقیت‌های پی‌درپی و درخشش مطبوعاتی آن در آینده هستیم.

پژمان در پایان با بیان اینکه حرکات مطبوعات و رسانه حرکاتی موازی‌گونه نیستند شهرآرا را روزنامه مردمی مشهد دانست نه محلی برای تبلیغات و رپرتاژهای شهرداری.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول