اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه عکس، روز جهانی عکس در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه عکس، روز جهانی عکس در زنجان خبر داد.

نمایشگاه عکس، روز جهانی عکس در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد ذوالقدر بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت و در جمع خبرنگاران، از حضور 10 ارگان در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه‌های تابستانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: این کلاس‌ها به روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: کلاس‌های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در طول سال هم دایر است.

وی با اشاره به اینکه برخی کارآموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های تابستانی فرهنگی هنری در کلاس‌های برگزار شده در دیگر فصل‌ها هم حضور می‌یابند، افزود: کلاس‌های تابستانی با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار می‌شود.

ذوالقدر از برگزاری جشنواره عکس در شهر خرم‌دره خبر داد و گفت: این جشنواره روز 27 تیرماه برگزار می‌شود.

وی از آماده‌شدن استان برای برگزاری جشنواره فیلم استان خبر داد و افزود: فراخوان حضور در این جشنواره ابلاغ شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره نمایشنامه‌خوانی نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری شب شعر در ماه رمضان خبر داد و گفت: شب شعر در نظر گرفته شده برای ماه رمضان با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

ذالقدر مهم‌ترین فعالیت نمایشگاهی تابستان را برگزاری نمایشگاه روز جهانی عکس اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه به صورت ملی و با حضور دو عکاس برتر از هر استان برگزار می‌شود.

وی موضوع نمایشگاه عکس روز جهانی عکس را آزاد اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول