اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

نمایشگاه عکس ولایت در گچساران گشایش یافت

خبرگزاری فارس: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکس، پوستر و نوشته‌های ولایت و دفاع مقدس در گچساران گشایش یافت.

نمایشگاه عکس ولایت در گچساران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران امروز نمایشگاه عکس ولایت و دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و در محل کانون بسیج سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

* لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا برای نسل جوان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس ولایت و دفاع مقدس در گچساران در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر سبب تقویت روحیه داخلی و شادی همه ملت‌های آزاده شد و پیروزی‌های بعدی در جبهه‌های جنگ را رقم زد.

سید زمان علیپور یادآور شد: رزمندگان ایران با حداقل امکانات جنگی در مقابل پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی که کشورهای غربی و اروپایی در اختیار رژیم صدام قرار داده بودند، جنگیدند.

وی سوم خرداد را روز مقاومت، ایثار، پیروزی و رهبری امام راحل عنوان و تصریح کرد: حماسه سوم خرداد برگ دیگری از حماسه‌های همیشه جاودان ملت ولایتمدار ایران اسلامی بود.

علیپور بیان داشت: اجرای برنامه‌ها و مراسم ویژه سوم خرداد، ماندگاری رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در تاریخ دفاع مقدس و تبیین هر چه بیشتر اهداف و آرمان‌های والای شهیدان را به همراه دارد.

* برگزاری همایش از حماسه‌سرایان تا حماسه‌سازان در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران عنوان داشت: این اداره به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت و پایداری و سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سطح کانون‌های مساجد در دست اجرا دارد.

علیپور با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و نوشته‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در این نمایشگاه افزون بر 100 عکس و نوشته در رابطه با موضوع ولایت و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: همایش " از حماسه‌سرایان تا حماسه‌سازان " نیز کار دیگری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بوده که فردا و در محل باشگاه مهرگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

علیپور بیان داشت: این همایش به مناسبت روز مقاومت و پایداری مقارن با سالروز حماسه سوم خرداد با حضور فریدون جنیدی شاهنامه‌شناس برجسته‌ کشور برگزار می‌شود و حضور برای عموم مردم آزاد است.

وی افزود: این همایش روز چهارم خرداد و از ساعت 16 با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول