اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز سفر رهبری به کردستان

نمایشگاه عکس گولان در دیواندره برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکسی با عنوان گولان به مناسبت سومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان ظهر امروز در شهرستان دیواندره برپا شد.

نمایشگاه عکس گولان در دیواندره برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان برپا شده و آثار اسعد قربانی و عمران اشرلو  از هنرمندان کردستان در آن به نمایش درمی‌آید.

26 اثر در زمینه‌های مختلف در این نمایشگاه به نمایش درآمده و تا 24 اردیبهشت‌ماه جاری در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی دیواندره پذیرای بازدید‌کنندگان است.

در همین راستا نمایشگاهی از آثار تجسمی هنرمندان جوان کردستان نیز در نگارخانه سنندج برپا می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی سنندج گفت: این نمایشگاه در قالب جشنواره استانی هنرهای تجسمی جوان به منظور معرفی و انتخاب 9 نفر از هنرمندان جوان در 9 رشته و معرفی به نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی به میزبانی استان گرگان برپا می‌شود.

عثمان نیک‌منش از عرضه مجلات تخصصی حوزه هنرهای تجسمی از جمله تندیس در نگارخانه ارشاد برای بازدید علاقه‌مندان به این هنر خبر داد و خاطر نشان کرد: انجمن هنرهای تجسمی سنندج با کسب عنوان انجمن برتر استان در سال 90 مزد روحیه جهادی خود را گرفت.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول