اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول سابق شهرآرا:

رضایت مردمی در راس اهداف روزنامه شهرآراست

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول سابق شهرآرا گفت: رضایت مردمی در راس اهداف شهرآراست.

رضایت مردمی در راس اهداف روزنامه شهرآراست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جلال فیاضی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مسئول روزنامه شهرآرا در سالن شهدای شهرداری مشهد اظهار کرد: از بزرگترین شاخصه‌های شهرآرا ایجاد محتوا است؛ چرا که روزنامه‌ای شهری و محلی

نمی‌تواند از مطالب دیگر رسانه‌های خبری و مطبوعاتی استفاده کند و بیشتر به ایجاد محتوا توسط نیروهای تخصص یافته و کارآمد می‌پردازد.

فیاضی اظهار کرد: رضایت مردمی در راس اهداف شهرآراست و "شهرآرا محله" از دستاوردهای این روزنامه برای محدود کردن مختصات جغرافیایی مشهد و بررسی نقاط ضعف و قوت محله‌های مشهد با دیدی ریزبینانه و دقیق است.

وی با ابراز خردسندی از زمان تودیع و بازنشستگی خود گفت: با ربع قرن فعالیت مطبوعاتی و رسانه‌ای امروز خردسندم که بازنشستگی ام همزمان با موفقیت شهرآرا و به ثمر رسیدن آن است که از برجسته‌ترین آن می‌توان به پرتیتراژترین روزنامه کشور در سال 90 یاد کرد.

مدیر مسئول سابق شهرآرا با مرور اجمالی به کارنامه کاری خود تصریح کرد: فعالیت چندین دهه در دوران دانشجویی، شهرداری ,آستان قدس، ایرنا و ... محدود نمی‌شود و هر فرد در جامعه خود بنا بر توان و استعداد خویش باید در مسیر روشنگری و توسعه یافتگی جامعه خویش بکوشد.

مدیر مسئول سابق شهرآرا اظهار کرد: در این راستا علی حامد مقدم مدیر مسئول جدید روزنامه شهرآرا گفت: یکی از ملاک‌های شهر توسعه یافته استفاده از رسانه‌ها و مطبوعات قابل اعتماد است که بتواند به شکل شفاف در جهت انعکاس اخبار گام بردارد و در این بین شهرداری مشهد در وهله اول خدمت به امام رضا(ع) و در وهله دوم خدمت به جامعه و مردم مشهد می‌کوشد.

وی تصریح کرد: از موارد مهم تاکید بر گسترش رسانه‌های بومی و محلی و فعالیت عادلانه در چهار بخش اخبار، آموزشی، تفریح و سرگرمی و تبلیغات است و این امر با دید حرفه ای به حرفه ی روزنامه‌نگاری میسر است.

حامد مقدم در پایان با تقدیر و تکریم از فعالیت‌های موفق فیاضی در حوزه‌ها و مجامع مختلف مطبوعاتی ، ایجاد اعتماد و محبوبیت شهرآرا میان مردم را از دستاوردهای وی دانست.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول