اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز:

پایگاه دوم آگاهی استان البرز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: پایگاه دوم آگاهی استان البرز افتتاح شد.

پایگاه دوم آگاهی استان البرز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا اکبرشاهی ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه دوم آگاهی استان البرز اظهار داشت: این آگاهی با همکاری و مساعدت مسئولان در کرج به منظور توسعه مأموریت‌های این نیروی در نواحی مختلف راه‌اندازی شده است.

این مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین نیروها در کشور محسوب می‌شود و به واسطه انجام مأموریت‌های مختلف توانسته کارنامه درخشانی را داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: امروز انجام مأموریت‌های اجتماعی همواره در نیروی انتظامی جاری و ساری است و یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مهم در این نیرو به شمار می‌رود.

اکبرشاهی برخورد با سارقان به عنف را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های آگاهی عنوان و تأکید کرد: با سارقان به عنف و ناامن کنندگان این چنینی چنان برخورد خواهیم کرد که هیچ کس دیگر جرأت انجام چنین تخلفی را نداشته باشد.

وی افزود: ما امنیت را با سلاح تأمین نمی‌کنیم بلکه اقتدار و تفکر را در بسیاری از مأموریت‌های خود به کار گرفته و اکنون موفق شده‌ایم با به کارگیری این دو مهم شروران، متخلفان،‌ سارقان و بسیاری از مجرمان را شناسایی و دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می‌کنیم که پلیس مقتدرانه مأموریت‌های خود را انجام داده و هیچ نقطه‌ای را برای ناامن کنندگان و متخلفان ایمن نخواهد کرد.

اکبرشاهی یکی دیگر از مأموریت‌های این نیرو را انجام ایست و بازرسی‌ها عنوان کرد و متذکر شد: در جریان این مأموریت‌ها نیز بسیاری از متخلفان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

در این مراسم رسول جدیدیان به عنوان رئیس پایگاه دوم آگاهی استان البرز معرفی شد.

این پایگاه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با 300 متر زیربنا و 70 متر محوطه در حصارک کرج راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول