اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش ایلام:

ایلام توان میزبانی مسابقات کشوری را دارد

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ایلام توان و ظرفیت میزبانی مسابقات و جشنواره‌های کشوری را دارد.

ایلام توان میزبانی مسابقات کشوری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ایرج طاهری صبح امروز در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره الگوهای برتر درس تربیت بدنی اظهار داشت: نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس تربیت بدنی و ارائه الگوهای نوین از 16 تیرماه لغایت امروز به مدت چهار روز در استان ایلام برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ارتقاء توان علمی و عملی و توانمندسازی مربیان تربیت بدنی و ارائه روش‌های برتر تدریس درس تربیت بدنی است.

این مسئول اضافه کرد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های درس تربیت بدنی در مدارس از دیگر اهداف برپایی نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای نوین بوده است.

طاهری تصریح کرد: در مجموع ایلام توانست که میزبان خوبی برای نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای نوین باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ایلام گفت: استان ایلام اگر چه شاید از نظر امکانات سخت افزاری یک قدم از دیگر استان‌های مطرح کشور عقب است اما از حیث نیروی انسانی و توان مدیریت مطمئنم که آماده اجرای تمام برنامه‌های ورزشی در سطح کشوری است.

وی ادامه داد: امیدوارم که در آینده نیز استان ایلام مورد اعتماد وزارتخانه قرار گرفته و نظیر چنین برنامه‌هایی در استان ایلام برپا شود.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی توان و استعداد برپایی چنین برنامه‌هایی در سطح کشوری و ... داشته و در این راستا تلاش می‌کند.

طاهری تصریح کرد: در پایان از حضور همه همکارانم در تربیت بدنی استان‌های شرکت کننده در نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای نوین تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول