اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز:

در فوتبال دو ضربدر دو چهار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اینکه در فوتبال دو ضربدر دو چهار نمی‌شود، گفت: هیچ قولی نمی‌دهم اما نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم تراکتورسازی خواهم کرد و در این مسیر هیچ کوتاهی نخواهم کرد.

در فوتبال دو ضربدر دو چهار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از باشگاه تراکتورسازی تبریز، تونی اولیویرا بعد از پیروزی تیمش مقابل ولگای روسیه اظهار کرد: ما دوست داشتیم بازی تدارکاتی بیشتری انجام بدهیم ولی با توجه به اینکه در اردوی ترکیه تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم نمی‌توانستیم بازی بیشتری انجام دهیم.

وی تمرینات تراکتورسازان را به دو فاز تقسیم کرده و در این خصوص خاطرنشان کرد: فاز اول تمرینات ما در تبریز انجام شد که بعضی بازیکنان تراکتورسازی در تیم ملی بوده و یا هنوز به تیم نپیوسته بودند، همچنین بازیکنان خارجی خودمان را در اختیار نداشتیم.

 اولیویرا تصریح کرد: فاز دوم تمرینات با جمع شدن این بازیکنان و شکل‌گیری تیم اصلی در اردوی ترکیه کلید خورد و ما با این شرایط توانستیم تیم را از نظر فیزیکی و بدنی به شرایط مطلوبی برسانیم.

وی افزود: در این اردو با وجود مصدومانی که داریم زیاد نتوانستیم تمرینات تاکتیکی انجام بدهیم ولی سعی کردیم که علاوه بر کسب آمادگی جسمانی و فیزیکی، در کارهای تاکتیکی نیز به برنامه مورد علاقه خود برسیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی، با تمجید از بازی تیمش مقابل ولگای روسیه افزود: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که مسیر رو به پیشرفتی داشته باشیم و با ثبات در نتیجه‌گیری و حرکت رو به جلو، در مسیر پیشرفت قرار داشته باشیم.

وی در خصوص بازیکنان رده سنی امید تیم افزود: رفتار بازیکنان جوان ما بسیار خوب و عالی هستند و آنها دوست دارند با تیم کار کنند، ما نیز دوست داریم آنها را داشته باشیم و از این رو کمک خواهیم کرد تا آنها نیز به سطح بازیکنان باتجربه تراکتورسازی ارتقا یابند.

سرمربی سابق بنفیکای پرتغال در خصوص اینکه آیا قولی به هواداران تراکتورسازی می‌دهد یا نه، گفت: من همیشه عادت دارم در بیداری رویا ببینم و در فوتبال همه می‌دانند که دو ضربدر دو همیشه چهار نمی‌شود گاهی جواب سه است و گاهی پنج، من تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که تمام تلاش و کوشش خود را برای موفقیت این تیم خواهم کرد و هیچ‌گاه در این مسیر کوتاهی نمی‌کنم. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول