اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان

موسسه پزشکی زاهدان تعطیل شد

خبرگزاری فارس: توسط تعزیرات حکومتی سیستان‌ و بلوچستان، یک موسسه پزشکی در شهرستان زاهدان تعطیل شد.

موسسه پزشکی زاهدان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، در شهر زاهدان یک موسسه پزشکی تعطیل و مالک آن به جزای نقدی محکوم شد.

در این راستا، پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی، پرونده در شعبه پنجم تخصصی بهداشتی تعزیرات حکومتی زاهدان تشکیل و پس از بررسی و با توجه به مستندات موجود در پرونده، مالک این درمانگاه به دلیل نداشتن مجوز فعالیت، به تعطیلی درمانگاه و همچنین جزای نقدی درحق دولت محکوم شد.

* محکومیت میلیاردی نفتکش‌ها در سیستان‌وبلوچستان

در شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، پرونده‌ای رسیدگی شد که متخلفان این پرونده به محکومیت خود بر اساس رأی شعبه بدوی اعتراض کرده‌اند.

متخلفان پرونده فوق که مالکان تریلر نفتکش در شهرستان چابهار هستند، اقدام به عرضه خارج از شبکه سوخت به مقدار 253 هزار و 800 لیتر نفت‌گاز به روش‌های متقلبانه کرده‌اند.

شعبه یاد شده با بررسی محتویات پرونده تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داده، لذا با رد اعتراض تجدید نظر خواهان، دادنامه شعبه بدوی را تنفیذ و ابرام می‌نماید و وی را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال محکوم کرد.

* نصب پلاکارد در سر درب یک سوپر مارکت متخلف در شهر زاهدان

به موجب دادنامه صادره از سوی شعبه ویژه اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، یک واحد سوپر مارکت به دلیل فروش کالای دخانی به صورت غیرقانونی به پرداخت جریمه و نصب پلاکارد در سر درب مغازه محکوم شد.

واحد صنفی فوق که در خیابان شهید مزاری زاهدان واقع است، چندین مرتبه مرتکب تخلف عرضه کالای قاچاق دخانی شده بود که این بار به جریمه فوق محکوم شد.

* محکومیت متصدی فروشندگی نفت سفید شهری زاهدان در تعزیرات حکومتی

در شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، پرونده‌ای رسیدگی شد که متخلف این پرونده به محکومیت خود بر اساس رأی شعبه سوم بدوی اعتراض کرده بود.

متخلف پرونده فوق که فروشنده نفت سفید شهری در شهرستان زاهدان است، اقدام به عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی (نفت سفید) به مقدار 31 هزار و 500 لیتر در فروشندگی خود کرده است.

شعبه یاد شده با بررسی محتویات پرونده تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داده و متخلف پرونده را از حیث کم فروشی و گرانفروشی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال محکوم کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول