اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

2700 واحد مسکونی روستایی در بردسیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان 2 هزار و 700 واحد مسکونی روستایی بازسازی شده در دهستان شیرینک از توابع بخش گلزار بردسیر را افتتاح کرد.

2700 واحد مسکونی روستایی در بردسیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، با حضور اسماعیل نجار استاندار کرمان، حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس، مدیران کل، امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی بردسیر 2 هزار و 700 واحد مسکونی روستایی بازسازی شده در دهستان شیرینک از توابع بخش گلزار بردسیر افتتاح شد.

استاندار کرمان در جمع مردم این دهستان گفت: بازسازی این واحدها از زلزله سال 89 تاکنون نماد و جلوه‌ای از خدمت و تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت دهم است.

عبدالحسین حجتی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان نیز گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی 270 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 40 میلیارد ریال وام بلاعوض پرداخته شده است.

بنابراین گزارش، شرکت کشت و صنعت "وندا" گلزار بردسیر ‌با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار بردسیر و جمعی از مدیران کل استان‌ راه‌اندازی شد.

مدیرعامل این شرکت گفت: این واحد، تولید کننده انواع کنسروجات غیر‌گوشتی و از جمله ترشیجات است.

‌حامد امیر‌شکاری‌ افزود: این شرکت تولیدی در مساحت 4 هزار و 500 متر‌مربع با اشتغالزایی 30 نفر به طور مستقیم و 150 نفر غیر‌مستقیم راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی 7 میلیارد ریال آورده شخصی و 6.5 میلیارد ریال تسهیلات از محل بنگاه‌های زودبازده هزینه شده است.

امیر‌شکاری‌ عنوان کرد: مواد اولیه مورد نیاز این شرکت تولیدی بیشتر در استان تأمین می‌شود.

وی گفت: بازار عرضه محصولات تولیدی این شرکت نیز در استان‌های واقع در جنوب شرق کشور و برخی کشورهای همسایه است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول