اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

نمی‌توانیم از حق مردم شهر بگذریم

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نمی‌توانیم از حق مردم شهر شیراز بگذریم.

نمی‌توانیم از حق مردم شهر بگذریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی خانی بعد از ظهر امروز در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر شیراز با اشاره به یکی از دستور کارهای شورا در مورد واگذاری زمین مجاور استانداری فارس برای ساخت ساختمان مدیریت بحران این استانداری اظهار داشت: زمین استانداری فارس و زمین مجاور آن متعلق به شهرداری است و نمی‌توانیم از حق مردم شهر بگذریم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه زمین استانداری فارس متعلق به شهرداری شیراز بوده، بیان داشت: قطعه زمینی که امروز استانداری فارس در آن قرار دارد متعلق به شهرداری و سند مالکیت آن نیز به نام شهرداری شیراز است.

وی قیمت این زمین را حدود 45 میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: زمین مجاور استانداری مجوز ساخت مجتمع اداری، تجاری و خدماتی در 30 طبقه را دارد.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: اگر مطابق با قوانین این زمین به استانداری فارس واگذار شود مشکلی وجود ندارد اما اگر قرار باشد این زمین با تغییر کاربری به فضای سبز و سپس به قیمت 8 میلیارد تومان فروخته شود، راضی نیستم.

خانی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی شورای شهر توجه به مردم و شهر است که در این میان نباید حق شهر را بخشید، تصریح کرد: نباید از حق شهر و مردم گذشت و این زمین نیز به مردم شهر شیراز تعلق دارد چراکه می‌توانیم با پول فروش واقعی این زمین بسیاری از مشکلات شهر را برطرف کنیم.

وی واگذاری این زمین را به استانداری خلاف قانون دانست و گفت: شهرداری و شورا نمی‌توانند این‌ زمین را به استانداری فارس واگذار کنند و اگر چنین اتفاقی روی دهد حرکتی خلاف قانون انجام شده است.

به گزارش فارس پس از بیان سخنان موافق و مخالف، این دستور کار با شش رای مثبت مصوب شد.

در ادامه همچنین شورای اسلامی شهر شیراز طرح دو فوریتی تجلیل از ورزشکاران شیرازی مدال‌آور در رقابت‌های بین‌المللی را تصویب کرد.

در این طرح که نفرات اول تا سوم رقابت‌های بین‌المللی، واجد تجلیل شناخته شده‌اند، نفرات اول رقابت‌های المپیک و دیگر عرصه‌های بین‌المللی 50 میلیون تومان، نفرات دوم 30 میلیون تومان و نفرات سوم 20 میلیون تومان به‌ عنوان قدردانی دریافت می‌کنند.

این مصوبه در مورد مدال‌آورانی اجرایی می‌شود که از شیراز و در قالب تیم‌های ملی در رقابت‌های بین‌المللی از جمله المپیک شرکت کرده باشند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول