اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی:

با پرداخت 496 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال 3200 نفر فراهم شد

خبرگزاری فارس: رئیس امور شعب بانک توسعه تعاون استان گفت: با پرداخت 496 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال 3 هزار و 200 نفر در استان فراهم شده است.

با پرداخت 496 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال 3200 نفر فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، علی‌اکبر بالاگر در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته تعاون و تعاونگران نمونه استان با استاندار آذربایجان‌شرقی با اعلام گزارشی از عملکرد این بانک در عرصه اقتصادی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از بخش تعاون و در راستای اصل 44 قانون اساسی ایجاد شده است و ماموریت‌ آن در ارائه خدمات به مخاطبان و حمایت از بخش تعاون و تعاونگران استان است.

وی افزود: هم‌اکنون با ایجاد 22 شعبه و پنج باجه در سطح استان توانسته‌ایم خدمات ارزنده‌ای را در بخش‌های مختلف ارائه کنیم.

رئیس بانک توسعه تعاون استان تصریح کرد: افتتاح شعبه ارزی این بانک در منطقه آزاد تجاری ارس و شعبه ولیعصر در تبریز از برنامه‌های آتی این امور در راستای توسعه و ارائه خدمات بانکی در استان است. 

بالاگر افزود: جایگاه این شعب در کشور در سال 90 در رتبه هفت کشوری قرار داشت که با همت و تلاش مجموعه مدیران و همکاران در امور شعب بانک توسعه استان توانسته‌ایم به جایگاه سوم کشوری نائل شویم.

وی به ارائه تسهیلات اعتباری به بخش تعاون و سایر بخش‌ها اشاره کرده و گفت: در سال 90 توانسته‌ایم با اعطای 496 میلیارد ریال در قالب تسهیلات به بخش تعاون از این میزان 12 میلیارد ریال در قالب مشارکت با صندوق مهر امام رضا(ع)، 15 میلیارد ریال در قالب شرکت‌های تعاونی روستایی، شش میلیارد ریال تفاهم‌نامه با شرکت شهرک‌های صنعتی، 15 میلیارد در زمینه هوشمندسازی مدارس غیرانتفاعی و 22 میلیارد ریال در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در زمینه توسعه اشتغال استان تسهیلات پرداخت کنیم که با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال برای 3 هزار و 200 نفر در سطح استان فراهم شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در صورت تامین نیروی انسانی و حمایت‌های همه‌جانبه از این بخش امور شعب بانک توسعه تعاون بتواند نقش خود را به عنوان بازوی پرتوان بخش اقتصادی در استان ایفا کند. 

بالاگر در خاتمه از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول