اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

مضمون 80 درصد فیلم‌های هالیوود تاریک نشان دادن آخرالزمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: 80 درصد فیلم‌هایی که در هالیوود ساخته می‌شود مبتنی بر اندیشه‌های فیلسوفان غرب است که مضمون آنها تاریک جلوه دادن آخرالزمان است.

مضمون 80 درصد فیلم‌های هالیوود تاریک نشان دادن آخرالزمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام محمود مرویان‌حسینی در مراسم فانوس انتظار که در محل پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه آموزه‌های منتظران در دعای جامعه کبیره متجلی است، اظهار کرد: برای فراهم‌سازی زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) باید گام‌هایی برداشت که یکی از آنها خدمت به دیگران و گره‌گشایی از مشکلات آنها است و در این ارتباط شناخت حضرت اهمیت بالایی دارد که در این راه، کم‌تر موفق بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دین چند ستون دارد و یکی از این ستون‌ها ولایت است و کسی که امام خود را نشناخته باشد مانند انسان جاهل است، تصریح کرد: گام بعدی که باید به آن توجه داشت باور داشتن امام یا امام‌باوری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: در این راه ترک حرام و گناهان و انجام واجبات امری ضروری است تا امام زمان (عج) از ما راضی باشند.

مرویان‌حسینی با اشاره به اینکه عشق و محبت حضرت به تنهایی ناقص است و این گام‌ها باید همه طی شوند، بیان کرد: گام دیگری که برای فراهم‌سازی زمینه ظهور باید به آن توجه کرد دشمنی با دشمنان الهی است.

وی تصریح کرد: امیدی در دل همه انسان‌ها هست که روزی تمام غم‌ها به پایان می‌رسد و در نگاه ما آن حضرت هر روز ممکن است ظهور کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه حضرت مهدی (عج) مانند یک سد است که سرمایه‌های انسانی را در مسیر درست به سامان می‌رساند، اظهار داشت: شاید مضمون 80 درصد فیلم‌هایی که در هالیوود ساخته می‌شود مبتنی بر اندیشه‌های فیلسوفان غرب است که آخرالزمان را تاریک جلوه دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: فوکویاما معتقد است تاریخ پایان خوشی ندارد و در پایانش خیری نیست، اما اعتقاد و باور دارد به حضرت مهدی (عج) و می‌گوید که امیدی به وضعیت بهتر است.

به گفته وی، اشتراک تمام ادیان الهی منطبق بر وجدان مردم حاکی از آن است که اگر انسان‌ها به درون خود هم نگاه کنند امیدی به وضعیت بهتر دارند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول