اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌اخبارتکمیلی/

نور اسلام تا قلب هالیوود پیش رفت / «علی استون» نام جدید هنرمند هالیوودی

خبرگزاری فارس: شان استون بازیگر آمریکایی پس از گرویدن به اسلام گفت: من در خانواده‌ای که نصفشان مسیحی و نصف دیگر یهودی بودند بزرگ شده‌ام اما حالا با تمام وجود می‌پذیرم که یک خدا وجود دارد.

نور اسلام تا قلب هالیوود پیش رفت /  «علی استون» نام جدید هنرمند هالیوودی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از ظهر امروز «شان استون» که برای حضور در همایشی با موضوع بررسی فیلم‌های هالیوودی و جشنواره فیلم فجر به ایران سفر کرده بود، با حضور در دفتر آیت‌الله ناصری در اصفهان، به دین مبین اسلام روی آورد.

وی همچنین نام خود را به « علی استون» تغییر داد.

استون به منظور تشرف به دین اسلام چند روزی است که در اصفهان به سر می‌برد، لحظاتی پیش با قرائت شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه جعفری اثنی عشری روی آورد.

در این مراسم نادر طالب زاده نیز حضور داشت.

براساس همین گزارش علی استون بازیگر سرشناس آمریکایی پس از گرویدن به اسلام گفت: من در خانواده‌ای که نصف آنها مسیحی و نصف دیگر یهودی بودند بزرگ شده‌ام اما اکنون با تمام وجود می‌پذیرم که یک خدا وجود دارد و پیغمبر اکرم(ص) هم فرستاده اوست.

وی در ادامه شهادتین را در محضر آیت‌الله ناصری قرائت کرد و رسماً به دین مبین اسلام گروید.

آیت‌الله محمد ناصری نیز در این دیدار پس از تبریک به « استون » تازه مسلمان، برای وی و همه مسلمانان جهان از درگاه الهی توفیق مسئلت کرد.

وی خطاب به شان استون گفت: علی بهترین و نیکوترین نام پس از محمد است که برای خودتان برگزیده‌اید و این حسن انتخاب را به شما تبریک می‌گویم.

انتهای پیام‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول