اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سنندج:

جلوگیری از تخریب منابع طبیعی در اولویت مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج خواستار مقابله جدی با عوامل تخریب منابع طبیعی در این شهرستان شد.

جلوگیری از تخریب منابع طبیعی در اولویت مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بیِژن زندیه ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سنندج به وجود روان آب‌ها و رودخانه‌هایی در محور حسین آباد ـ سنندج ـ نگل اشاره و اظهار کرد: به‌دلیل واژگونی تانکرهای حامل سوخت در این محورها،‌ گاهی شاهد تخریب گسترده منابع طبیعی و اراضی کشاورزی در این شهرستان هستیم.

وی بر تشکیل کارگروهی به منظور بررسی بروز اینگونه حوادث تاکید کرد و افزود: باید با تشکیل این کارگروه‌ها و ارائه راهکارهایی زمینه ضمن پیشگیری، مقابله و کاهش خسارات ناشی از واژگونی این تانکرها و حوادث مشابه آنها را فراهم کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج با بیان اینکه هیچگونه سهل‌انگاری و مسامحه‌ای در این زمینه پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های متولی باید با نظارت و بازرسی مستمر، با عوامل تهدید‌کننده سلامت جامعه قاطعانه برخورد نمایند.

زندیه بر لزوم تقویت ارتباط و تعامل بیش از پیش دامداران و کارشناسان دامپزشکی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: بیمارهای دامی از جمله عواملی هستند که به‌صورت مستقیم امنیت غذایی شهروندان را به خطر  می‌اندازد.

به گفته وی، به منظور جلوگیری از این مشکل تلاش در راستای حفظ سلامت دام‌ها باید به‌صورت ویژه دنبال و این مهم مستلزم آموزش، فرهنگ‌سازی، حساسیت و اهتمام بیشتر در این زمینه است.

گفتنی است؛ در این جلسه تصمیماتی در زمینه سلامت آب شرب و ساماندهی فاضلاب برخی روستاها و مناطق حومه شهر سنندج نیز گرفته شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول