اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد

واگذاری 1980 واحد مسکونی به مددجویان قمی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: همزمان با هفته دولت هزار و 980 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی استان قم واگذار می‌شود.

واگذاری 1980 واحد مسکونی به مددجویان قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایون هاشمی عصر امروز در مراسم طرح آفتاب ویژه مددجویان بهزیستی که در مجتمع تفریحی امیران برگزار شد اظهار کرد: خدمت به مددجویان بهزیستی برای ما که مددکار کوچکی در جمع خانواده بزرگ بهزیستی هستیم افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: استان قم به عنوان یک پایگاه معنوی و تولید علوم دینی می‌تواند با انتشار اندیشه‌های اسلامی و آموزه‌های دینی در افق آینده تکیه‌گاه جهان اسلام و تشیع شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با گذشت سه دهه از فعالیت سازمان بهزیستی در کشور 154 فعالیت تخصصی در حوزه‌های مختلف در این سازمان مدیریت می‌شود.

هاشمی ابراز داشت: همچنین 3 میلیون و 200 هزار نفر در حوزه خدمات مستقیم به مددجویان سازمان بهزیستی سرویس‌دهی می‌کنند.

وی عنوان کرد: در همین راستا 10 میلیون نفر در حوزه پیگیری خدمات در سازمان بهزیستی فعالیت دارند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: افزایش مسکن، ارتقای وضعیت اشتغال و افزایش مستمری مددجویان بهزیستی فصل جدیدی در بحث خدمت‌رسانی به این قشر است تا یک مولد دیگر به عنوان توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی را در سازمان بهزیستی به‌ وجود آورند.

هاشمی افزود: دو هزار نفر از مددجویان نیز در نوبت واگذاری مسکن قرار دارند و تعدادی از واجدین شرایط نیز در هفته دولت مسکن خود را تحویل می‌گیرند.

وی با اشاره به اهداف سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به مددجویان خاطر نشان کرد: توانمندسازی در اجتماع و ارائه آموزش‌های تخصصی و فرهنگی به مددجویان و افزایش سطح رضایتمندی معلولان از مسئولان از جمله اهداف برگزاری طرح آفتاب در استان‌های کشور است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: در هفته دولت نیز بیش از 30 هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد هزار و 980 واحد سهمیه استان قم در سازمان بهزیستی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول