اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان خبر داد

اعزام نشدن به رقابت‌‌های بین‌المللی بزرگ‌ترین مشکل تنیسور‌های ایرانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: تنیسورهای ایران از تمام امکانات لازم ورزشی از جمله مربیان کارآزموده برخوردار هستند اما برای رسیدن به قله‌های پیروزی در سطح جهان نیاز به تجربیات پیوسته بین‌المللی دارند.

اعزام نشدن به رقابت‌‌های بین‌المللی بزرگ‌ترین مشکل تنیسور‌های ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرشید زیدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ جام ویلسون اظهار کرد: 128 نفر در جدول مقدماتی این مسابقات در حال رقابت هستند.

وی با بیان اینکه 24 تنیسور در جدول اصلی حضور دارند، تصریح کرد: از 128 نفر جدول مقدماتی، تعداد هشت نفر به جدول اصلی اضافه شده و در نهایت 32 نفر در جدول اصلی جای می‌گیرند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف اصلی هیئت تنیس استان اصفهان رقابت‌های تنیس فیوچرز در شهریورماه سال جاری است، تاکید کرد: رقابت‌های فیوچرز و جایزه بزرگ جام ویلسون با توجه به اینکه بهترین‌های تنیس ایران حضور دارند انگیزه را در ورزشکاران افزایش می‌دهد.

وی گفت: رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس تا پایان هفته ادامه دارد و در روز جمعه نیز مراسم اختتامیه این رقابت‌‌ها انجام می‌شود.

زیدی ادامه داد: در مراسم اختتامیه جایزه بزرگ جام ویلسون از مقاماتی مانند مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، استاندار اصفهان، رئیس اتاق بازرگانی و رئیس فدراسیون تنیس دعوت به عمل می‌آید.

وی در مورد رشید خدابخش (مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان) گفت: گروه رشید خدابخش یک گروه علمی بود که اهداف آنها در دراز مدت جوابگو بود اما همیشه دوست داشتیم ایشان را در مراسم رقابت‌های تنیس نیز ببینیم.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان افزود: از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان انتظار داریم بیش از گذشته به رشته تنیس توجه کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول