اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

پیشرفت 90 درصدی پروژه تولید ال پی جی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از پیشرفت 90 درصدی پروژه تولید ال پی جی در پالایشگاه جم خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی پروژه تولید ال پی جی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی عصر امروز در بازدید از طرح تولید ال پی جی در پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید بیش از 27 درصد گاز کشور نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: در سال تولید ملی شاهد تلاش و فعالیت چشمگیری در این پالایشگاه هستیم و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم از پیشرفت 90 درصدی پروژه تولید ال پی جی در پالایشگاه جم خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح تولید روزانه 200 تن گاز مایع (ال پی جی) در این پالایشگاه از روند خوبی برخوردار شده و با بیش از 90 درصد پیشرفت، به مراحل پایانی نزدیک است.

اسلامی تصریح کرد: فاز نخست پروژه تولید گاز مایع شامل نصب و راه‌اندازی چهار مخزن ال پی جی به زودی پایان می‌یابد و در مسیر تولید قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده هر کدام از مخازن تولید ال پی جی دارای ظرفیت بیش از 700 تن هستند که آماده راه‌اندازی می‌باشند. نصب و راه‌اندازی واحد تولید ال پی جی نیز بخش دوم این طرح است که فعالیت‌های اجرایی این بخش نیز در دست اجراست.

اسلامی به اهمیت اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: طرح تولید گاز مایع در این پالایشگاه باعث حذف آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از سوختن گاز در مشعل‌ها می‌شود و همچنین این طرح درآمد بسیار ارزشمندی نیز در بر خواهد داشت. در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش و همت بیشتر کارکنان و مدیران در این پالایشگاه هستیم و به فضل خدا به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول