اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا

رزمایش پیامبر اعظم 7 پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان ایران اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: رزمایش پیامبر اعظم 7 پاسخ صریح و محکمی به یاوه‌گویی دشمنان ایران اسلامی بود.

رزمایش پیامبر اعظم 7 پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان ایران اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه شهرضا با بیان این مطلب اظهار کرد: خداوند حساب هر امتی را در روز قیامت به امام معصوم (ع) آن امت وامی‌گذارد و حساب مردم جامعه اسلامی که در زمان امام غایب به سر می‌برند، را فردای قیامت وجود نازنین امام مهدی (عج) واگذار می‌کند.

وی ادامه داد: یاد امام زمان (عج) سبب آرامش دل‌ها می‌شود و افرادی که دچار دلهره، اضطراب، ترس و ناامیدی می‌شوند، در صورتی که دست یاری به سوی امام معصوم دراز کنند به طور حتم از بیماری‌های روحی پاک‌سازی می‌شوند.

امام جمعه موقت شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی پیامبر اعظم 2 افزود: در این رزمایش صدها موشک دوربُرد و میان‌بُرد از سوی پاسداران جان بر کف از اقصی نقاط کشور به سمت اهداف از پیش تعیین شده شلیک شد که این پاسخ صریح و محکمی به یاوه‌گویی دشمنان ایران اسلامی بود.

وی برگزاری این رزمایش را نشان از صلابت ایران در عرصه‌های مختلف نظامی برشمرد و گفت: رزمایش پیامبر اعظم 7 پیامی برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود تا آنها بدانند وضعیت نظامی جمهوری اسلامی بسیار منسجم‌تر از دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

قائمی با انتقاد شدید از افرادی که در نظر دارند وضعیت عفاف و حجاب را در شهر مذهبی شهرضا لکه‌دار کنند، از دادگستری و نیروی انتظامی شهرضا خواست برخورد جدی با افراد هنجارشکن داشته باشد.

وی هم‌چنین از افرادی که در جشن نیمه شعبان با خود سگ و میمون در خیابان‌های سطح شهر همراه داشتند، به عنوان انسان‌های کم عقل یاد کرد و از مسئولان اجرایی و قضایی و نیروی انتظامی خواستار برخورد جدی با این افراد شد.

امام جمعه موقت شهرضا در پایان از بروز مسائل غیر اخلاقی توسط برگزار کنندگان جشن‌های عقد و عروسی و سر و صداهای غیر شرعی در ساعات استراحت که سبب ناراحتی مردم را فراهم می‌کند، گلایه کرد و از مراجع ذی‌ربط خواستار برخورد لازم با آنها شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول