اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت برگزاری همایش نام‌آوران فرهیخته صورت گرفت

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کرمان از فرماندار کوهبنان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان‌ از نام‌آوران فرهیخته کوهبنان و از تلاش‌های فرماندار کوهبنان برای برگزاری نخستین همایش نام‌آوران فرهیخته این شهرستان قدردانی کرد.

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کرمان از فرماندار کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری ظهر امروز در آیین پایانی نخستین همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان اظهار داشت: منصور متقی فرماندار کوهبنان فردی فعال و ایثارگر است که مردم کوهبنان از عملکرد وی راضی هستند.

وی از فرماندار کوهبنان به علت برگزاری نخستین همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان قدردانی کرد.

جعفری با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: ایشان فرمودند "اگر از عمر دنیا و روزگار باقی نماند، مگر یک روز، خداوند همان روز را طولانی می‌کند تا اینکه یکی از فرزندان من را مبعوث کند که نامش نام من است".

وی بیان داشت: خدا به وسیله این فرزند روی زمین را پر از عدل و داد می‌کند، بعد از آنکه زمین از ظلم و جور پر شده باشد.

جعفری با اشاره به اینکه نکات بسیاری راجع به این حدیث شریف وجود دارد، افزود: نکته نخست قطعی بودن مسئله ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی تصریح کرد: حضرت مهدی (ع) زمانی ظهور می‌کند که زمینه مناسب فراهم شده باشد و این زمینه زمانی است که مردم سراسر دنیا به ویژه مسلمان از نظر رشد فکری و عقلی به مرحله‌ای رسیده باشند که دعوت امام را پذیرا شوند.

جعفری با بیان اینکه سران استکبار می‌خواهند دنیا و سیاست تمام کشورها را در اختیار خود قرار دهند، افزود: امروز سران آمریکا و چند کشور اروپایی آزادی انسان‌ها را سلب کرده‌اند و نمی‌گذارند انسان‌ها مدارج عالی رشد و کمال را بپیمایند.

وی اظهار داشت: سران استکبار به نام آزادی، دموکراسی و حقوق بشر خطرناک‌ترین جنایت‌ها را مرتکب شده‌اند.

جعفری گفت: استکبار افغانستان را به نام آزادی اشغال کردند و عراق را اشغال کردند به بهانه اینکه ممکن است در این کشور سلاح هسته‌ای وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: امروز برای همگان روشن است که آمریکایی‌ها به دلایل مختلف قدرت ماندن در این کشورها را ندارند، زیرا مردم بیدار شده‌اند و هر روز تعدادی از نظامیان ناتو کشته می‌شوند.

جعفری عنوان کرد: تمام مشکلات‌ امروز در دنیا مربوط به ‌کشورهای مستکبر می‌شود و آنها از عوامل اصلی تمام مسائل و بدبختی‌های جامعه بشری به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: خدا کاری کرد که آمریکا ابهت و بزرگی گذشته خود را از دست داد.

جعفری ابراز داشت: امام با درایت، بصیرت و انصار خود انقلاب را به پیروزی رساند و فرمود "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول