اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

برگزاری همایش فرهیختگان در میاندرود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از برگزاری همایش بزرگ نخبگان و فرهیختگان میاندرودی‌های مقیم سراسر کشور خبر داد.

برگزاری همایش فرهیختگان در میاندرود

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به لزوم توجه و قدردانی از پیشگامان عرصه‌های مختلف پیشرفت کشور از برگزاری همایش بزرگ نخبگان و فرهیختگان میاندرودی‌های سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

وی نقش این افراد را در پیشرفت و آبادانی شهرستان استان و کشور مهم ارزیابی و تصریح کرد: این همایش با هدف شناساندن تلاش‌های این افراد و همچنین الگو قرار دادن آنان برای نسل جوان شهرستان و استان انجام می‌پذیرد.

این مسئول شناخت نخبگان و فرهیختگان به عنوان نیروهای شاخص را گامی مهم و لازم برای برنامه‌ریزی‌های بزرگ‌تر برای ساختن کشور دانست.

فرماندار شهرستان میاندرود در مورد انتخاب افراد نیز افزود: برجسته‌ترین افراد در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و دفاع مقدس در این شهرستان شناسایی شدند و به 18 نفر برتر جوایز و تندیس همایش اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: برای این همایش از ماه‌ها قبل شناسایی نخبگان شروع شده و تا امروز افراد نخبه زیادی شناخته شدند و در این زمینه افرادی از خارج از کشور نیز حضور دارند.

رجبی در مورد زمان برگزاری این همایش گفت: این مراسم با حضور استاندار مازندران در سوم خرداد سال جاری در اردوگاه بادله برگزار می‌شود.

* آسفالت جاده ساحلی میاندرود

فرماندار میاندرود از آسفالت 11 کیلومتر از مسیر ساحلی این شهرستان خبر داد.

رجبی تصریح کرد: با توجه به تردد اتومبیل‌ها در فصل بهار و تابستان در این مسیر و وجود روستاهای بزرگ در این محور تعریض و آسفالت آن ضروری به نظر می‌رسد.

وی تعریض این محور را علاوه بر بالا رفتن امنیت تردد در جاده‌ها موجب رونق نقاط ساحلی این شهرستان و بالفعل شدن این ظرفیت نهفته دانست.

این مسئول آباد شدن روستاها و مسیر دسترسی به آنها را موجب دلگرم شدن روستاییان به محیط روستایی و در نتیجه تولید بیشتر محصولات کشاورزی و جلوگیری از حاشیه‌نشینی در اطراف شهرهای بزرگ اعلام کرد.

فرماندار میاندرود در پایان از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای آسفالت 11 کیلومتر از مسیر زیرسازی شده جاده ساحلی گهرباران میاندرود از محل اعتبارات ملی و استانی خبر داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول