اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته کارگری ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی خبر داد

معرفی 33 فرهیخته جامعه کارگری آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته کارگری ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال 33 کارگر فرهیخته نمونه داخل کارگاهی آذربایجان غربی به جامعه کارگری استان معرفی می‌شوند.

معرفی 33 فرهیخته جامعه کارگری آذربایجان غربی

علی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد کارگر به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران معرفی خواهند شد. وی با اشاره به تجلیل از 432 کارگر نمونه داخل کارگاهی استان، تصریح کرد: مدیران بنگاه‌های اقتصادی کارگران نمونه خود را در این زمینه معرفی کرده‌اند. این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم مشترک اداره کار و تامین اجتماعی و سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: برپایی ایستگاه شادی در راهپیمایی 22 بهمن ماه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگر و جانبازان عرصه کار، تقدیر از تعاونی‌های نمونه استان و برگزاری جشن‌های دهه فجر در سطح کارگاه‌ها و کارخانه‌های استان از برنامه‌های این دهه است. سلیمانی با اشاره به اجرای برنامه‌های انقلابی در سطح بنگاه‌های اقتصادی استان به مناسبت دهه فجر، گفت: در این راستا در 100 بنگاه اقتصادی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته تا ویژه برنامه‌هایی را برای این منظور اجرا کنیم. وی نصب پارچه و بنر و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دعوت از روحانیون برای سخنرانی در مراسم و ویژه برنامه‌های دهه فجر، تجلیل از یادگاران انقلاب و برگزاری انواع مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی برای کارگران و خانواده‌های جامعه کارگری استان را از برنامه‌های فرهنگی مهم عنوان کرد که توسط کمیته کارگری ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی اجرایی می‌شود. این مسئول بر غنی‌سازی این برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: در این راستا تلاش شده از تمام معاونت‌ها و بخش‌های این اداره کل در راستای برنامه‌ریزی برای گرامیداشت دهه فجر کمک گرفته شود و نظرات تمام معاونت‌ها در این زمینه مورد پیگیری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول