اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 و 16 تیر ماه

همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: همایش نام‌آوران فرهیخته شهرستان کوهبنان 15 و 16 تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در پنجمین جلسه مسئولان برگزاری همایش فرهیختگان شهرستان اظهار داشت: از هشت ‌ماه پیش مقدمات همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنانی با راه‌اندازی سایت ویژه و ثبت‌نام از فرهیختگان کوهبنانی در داخل و خارج کشور آغاز شد.

وی بیان داشت: تا‌کنون حدود 150 نفر در این زمینه ثبت‌نام کرده‌اند و امیدواریم در این همایش که در 15 و 16 تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود، بیش از 300 نفر از فرهیختگان و اندیشمندان کوهبنانی‌ از سراسر دنیا شرکت کنند. 

متقی تصریح کرد: به منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای دعوت از فرهیختگان و همچنین برگزاری همایشی بزرگ، مقرر شد در چهار حوزه علمی و فرهنگی، اجتماعی، ایثار و شهادت، پیشکسوتان و برگزیده‌گان از نام‌آوران فرهیخته ثبت‌نام به عمل آید.

وی ابراز داشت: در این همایش از متخصصان پزشکی و دانشگاهی، علوم حوزوی‌ سطح خارج به بالا، خانواده‌های بیش از دو شهید، جانبازان بالای 75 درصد، خانواده‌هایی که بیش از دو فرزند آنها در رشته‌های تخصصی مشغول هستند، رزمندگان که چهار سال متوالی در جبهه حضور داشتند‌ و بسیجیانی ‌که بیش از25 سال سابقه عضویت فعال دارند دعوت به عمل می‌آید.

فرماندار کوهبنان گفت: معلمانی که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در کلاس اول ابتدایی را داشته باشند و همچنین روحانیان بزرگوار‌ و شخصیت‌هایی که نسبت به تدوین و نویسندگی کتب در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده‌اند به این همایش دعوت می‌شوند. 

وی ابراز داشت: در‌ حوزه‌های علمی و فرهنگی، اجتماعی، ایثار و شهادت، پیشکسوتان و برگزیده‌گان از نام‌آوران فرهیخته ‌کوهبنانی ثبت‌نام به عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان نیز در این جلسه با استناد به آیه شریفه قرآن گفت: شما از دیار خود برای آموختن علم و دانش هجرت کنید، اما در پایان به زادگاه خود باز گردید و به سرزمین خود خدمت کنید.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش از جنبه‌های مختلف از جمله حضور نخبگان کوهبنانی در شهرستان، انجام سنت حسنه صله‌ رحم و ... اهمیت دارد و در این راستا می‌توان از فکر و اندیشه این بزرگواران‌ برای ارتقا و پیشرفت سطوح مختلف در شهرستان ‌بهره برد.

به گزار‌ش فارس، حاضران این جلسه بر اطلاع‌رسانی بیشتر، ارائه راهکار مناسب در کمیسیون‌ها برای شکوفا کردن و به فعل در آوردن ظرفیت‌های موجود در شهرستان، دعوت از فرهیختگان شهرستان‌های همجوار و ... تأکید کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول