اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته معلم در شهرری انجام می‌شود

تقدیر از 1500 فرهیخته علم و ادب جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم هزار و 500 نفر از فرهیختگان علم و ادب در این منطقه تقدیر می‌شوند.

تقدیر از 1500 فرهیخته علم و ادب جنوب تهران

حبیب‌اله غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام والای معلم طی مراسمی باشکوه از یک هزار و 500 نفر از معلمان و بازنشستگان فرهنگی منطقه 20 تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقدیر از پیشکسوتان کاری ارزشمند و پسندیده است، افزود: مراسم تقدیر از معلمان آموزش و پرورش شهرستان ری در کانون سمیه و سازمان تبلیغات اسلامی و مراسم تقدیر از بازنشستگان فرهنگی نیز در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در ادامه به نقش مهم معلمان در زندگی فردی و اجتماعی دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: در این ایام، در سطح نواحی نیز ویژه برنامه‌های متنوعی در ارتباط با تقدیر از معلمان نمونه و برگزاری تورهای تفریحی گردشی به نقاط تفریحی و تفرجگاهی در سطح محلات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تحکیم خانواده عنوان کرد: شهرداری به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا آگاهی خانواده‌ها اقدام به ایجاد مرکز آموزش و مشاوره خانواده با محوریت آموزش و مشاوره جوانان و زوج‌های جوان در این منطقه کرده است که این مرکز در ساختمان خدمات اجتماعی واقع در خیابان سلمان فارسی قرار دارد و شهروندان می‌توانند به زودی از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای آن استفاده کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول