اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهم‌ترین دیدارهای دور رفت در قم برگزار نمی‌شود

مصاف صبا با پرسپولیس و استقلال در هفته‌های چهارم و یازدهم

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در مصاف با پرسپولیس و استقلال تهران در هفته‌های چهارم و یازدهم به میدان می‌رود.

مصاف صبا با پرسپولیس و استقلال در هفته‌های چهارم و یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز بیست و نهم تیر ماه آغاز می‌شود و 18 تیم حاضر در لیگ برتر در دوازدهمین دوره این رقابت‌ها، رقابت خود را آغاز می‌کنند، صبای قم در هفته چهارم حساس‌ترین دیدار خود را برابر پرسپولیس تهران برگزار می‌کند.

با قرعه‌کشی انجام شده در نخستین هفته این رقابت‌ها در روز بیست و نهم تیرماه ماه، صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال پیکان تهران خواهد بود اما در هفته دوم در روزهای سوم یا چهارم مرداد ماه نخستین دیدار خارج از خانه خود در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میهمان تیم ذوب آهن است.

در سومین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال صبای قم در روزهای نهم و دهم مرداد ماه در قم میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود و در هفته چهارم مسابقات در یکی از روزهای چهاردهم یا پانزدهم مرداد با تیم پرسپولیس تهران دیدار می‌کند.

پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر در حالی روزهای 27 و 28 مرداد ماه برگزار می‌شود که صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شاگردان محمود یاوری خواهد بود اما در هفته ششم که دوم یا سوم شهریور به انجام می‌رسد، صبای قم میزبان یکی از دو نماینده فوتبال خوزستان یعنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.

در هفتمین هفته بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال، صبای قم در یکی از روزهای هفتم و هشتم شهریور در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته و نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا یعنی تراکتورسازی تبریز می‌رود.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ دوازدهم برای صبای قم بسیار حساس و مهم خواهد بود، زیرا در این هفته که 24 و 25 شهریور برگزار می‌شود صبا در دیداری خانگی به مصاف تیم تازه به لیگ برتر آمده یعنی گهر زاگرس دورود می‌رود.

در نهمین هفته مسابقات دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، صبای قم در یکی از روزهای 31 شهریور تا دوم مهر ماه در ورزشگاه دستگردی تهران و در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال نفت تهران خواهد بود.

بعد از هفته نهم در بازی‌های هفته دهم از دور رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال صبای قم در یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت در خانه در یکی از روزهای ششم یا هفتم مهرماه میزبان تیم داماش گیلان خواهد بود.

یازدهمین هفته مسابقات لیگ دوازدهم نیز برای صبای قم یک بازی خارج از خانه را در پیش دارد که طی آن در یکی از روزهای 28 و 29 مهرماه صبا باید به تهران رفته و دیداری خارج از خانه را برابر تیم مدعی استقلال تهران برگزار کند.

در هفته دوازدهم که پنجم تا هفتم آبان برگزار می‌شود، صبای قم یک مسابقه حساس را در خارج از خانه برگزار می‌کند و طی آن تیم یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف قهرمان سه فصل اخیر یعنی سپاهان اصفهان می‌رود.

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال که 26 و 27 با برگزاری 9 مسابقه به انجام می‌رسد، صبای قم باید به ورزشگاه تختی بندرعباس به میدان رفته و در مقابل تیم اکبر میثاقیان یعنی آلومینیوم هرمزگان یکی از حساس‌ترین دیدارهای خارج از خانه خود در دور رفت را برگزار کند.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال که اول و دوم آذر برگزار می‌شود، صبای قم در خانه به مصاف فولاد خوزستان می‌رود، ضمن اینکه در دیدار هفته پانزدهم در روزهای ششم یا هفتم آذر ماه، صبای قم در خانه میزبان سایپای البرز است و در هفته شانزدهم در یکی از روزهای 11 یا 12 آذر با راه آهن و در یکی از روزهای 16 یا 17 آذر در هفته هفدهم با مس کرمان دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول