اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

جوانان با تابعیت از ولایت، انقلاب ایران را به انقلاب امام مهدی ملحق می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: امروز جوانان با تابعیت از ولی امر زمان می‌روند تا انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب حضرت مهدی(عج) ملحق کنند.

جوانان با تابعیت از ولایت، انقلاب ایران را به انقلاب امام مهدی ملحق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در مراسمی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) طی سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: مردم دشتی بحمدالله دارای تاریخی پرافتخار و درخشان هستند.

هاشمی افزود: شهرستان دشتی علمای برجسته و فرزانه‌ای داشته و دارند که در ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام و مکتب اهل‌بیت لحظه‌ای فروگذاری نکرده‌اند.

وی ادامه داد: آنجا که لازم بود با زبان جهاد کنند، جهاد کردند و آن جا که لازم بود با جانشان جهاد کنند، جهاد کردند و نخستین شهید روحانی در جهت پیروزی انقلاب در راستای فرمان ابرمرد تاریخ معمار بزرگ انقلاب شهید حجت‌الاسلام عاشوری از شهرستان دشتی است.

فرماندار شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی سند پر افتخار در همین راستا دارد شهید حجت‌الاسلام ابراهیمی شهیدی است که در جهت تعالی اسلامی بر فراسوی مرزها شربت شهادت نوشیده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در رابطه با استکبار جهانی در خلیج فارس دلاورمردانی چون شهید مهدوی و توسلی درخشیدند و افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: در هشت سال نبرد مقدس 214 شهید، 37 آزاده و 500 جانباز و 5 هزار و 700 نیروی بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام کردند که همه این‌ها از افتخارات شهرستان دشتی است.

فرماندار دشتی گفت: امروز هم جوانان با تابعیت از ولی امر زمان می‌روند تا انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب حضرت مهدی(عج) ملحق کنند.

هاشمی افزود: همه ما و شما مردم معتقد هستیم که انقلاب اسلامی ایران پیش درآمد انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.

استاد حوزه و دانشگاه اعزامی از قم نیز گفت: قرآن کریم از فرستادن انبیا و اولیا به شایستگی یاد کرده است و هیچ نبی و رسولی نیامد مگر برای هدایت بشر از طرف خدا چه با واسطه و چه بی واسطه انتخاب شده است.

علی عزلتی‌مقدم افزود: هیچ مقامی بالاتر از مقام انبیا و اولیا برای هدایت بشر نیست و نبی، امام و رسول برای هدایت بشر از هیچ امری دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول