اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند تأکید کرد:

لزوم توسعه زیرساخت‌ها در روستاها و تبدیل آن به فضای بانشاط

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مختلف برای تبدیل روستاها به فضاهای بانشاط و امیدوارکننده برای زندگی بهتر در دستور کار است.

لزوم توسعه زیرساخت‌ها در روستاها و تبدیل آن به فضای بانشاط
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جمع مردمی روستای لیلی یادگار شهرستان نهاوند اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی بود زیرا خون پاک امام حسین (ع) و یاران باوفایش تا ابد درخت تنومند اسلام را آبیاری کرد و ایران اسلامی توانست بعد از گذشت چند قرن با زنده کردن حادثه عاشورا نه تنها به پیروزی و قدرت برسد بلکه به پرچمدار بیداری اسلامی در جهان و منطقه تبدیل شده است.
وی با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات در مناطق محروم به ویژه در سطح روستا از توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مختلف برای تبدیل روستاها به فضاهای بانشاط و امیدوارکننده برای زندگی بهتر خبر داد و افزود: در سطح شهرستان نهاوند بیش از 169 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که بیش از 70 روستای نهاوند از نعمت گاز خانگی و 75 درصد روستاها نیز از نعمت آب آشامیدنی برخوردارند.
فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: همه این تلاش‌ها مرهون و مدیون مسئولان و مدیران دلسوز و علاقه‌مند به خدمت در رأس امور است.
وی به ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن مهمترین دغدغه مسئولان است که در طول فعالیت دولت نهم و دهم به اغلب اهداف دولت دست یافته‌ایم.
زارعی‌کوشا وجود پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، کشاورزی و خدماتی در سطح روستاها را نیازمند تعامل ساکنان روستاها با هدف مساعدت مسئولان برای ایجاد سرعت بیشتر در اجرای پروژه‌ها خواند و گفت: از آنجایی که سرانجام اجرای همه پروژه‌ها خدمت به همه مردم است، مشارکت روستائیان به ویژه افراد دارای ملک و زمین در مسیر عبور دستگاه‌های خدمات‌رسان امری لازم و ضروری است.
در پایان این مراسم عملیات ساخت دهمین خانه عالم در روستای لیلی یادگار در 300 مترمربع با 36 میلیون تومان و عملیات توسعه و ساخت مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا در 300 متر با 100 میلیون تومان آغاز شد که باید تا شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری برسند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول