اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

واگذاری امور جوانان به خود آنان اولویت ما است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: واگذاری فعالیت‌ها و امور جوانان به خود این قشر عظیم مهم‌ترین اولویت اداره کل ورزش و جوانان است.

واگذاری امور جوانان به خود آنان اولویت ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل به همراه جوانان منتخب این استان اظهار داشت: جوان قشر خاصی از جامعه است که نیازمند توجه خاص نیز می‌باشد و ما جوان را در جامعه امروز نقطه عطف و خط مقدم پیشرفت و توسعه کشور و جامعه می‌دانیم.

وی با یادآوری این‌که استان ما استان جوانی است، تصریح کرد: این نقطه عطفی برای اردبیل به شمار می‌آید که از این نیروها استفاده بهینه کرده و آنان را به بار بنشاند.

پازاج خاطرنشان کرد: ‌تمام پیشرفت‌ها بعد از انقلاب علی‌رغم تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی توسط جوانان اتفاق افتاد و موجب شد کشور ما سرافراز از این توطئه‌ها بیرون آید.

این مسئول اضافه کرد: بعد از جنگ نیز که دوره سازندگی کشور بود حتی در برنامه‌های انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و پیشرفت‌های پزشکی و نانوتکنولوژی جوانان ما این پیشرفت‌ها را استمرار بخشیده و ایران را نامی بزرگ و آشنا در جهان قرار دادند.

وی تشکیل وزارت ورزش و جوانان را مهم‌ترین اتفاق در ساماندهی امور جوانان اعلام کرد و ادامه داد: با تشکیل این وزارتخانه در استان نیز اقدام به تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان کردیم که این ستاد برنامه‌ریزی کافی را برای غنی‌سازی اوقات فراغت در دستور کار قرار داده است.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افتتاح نمایشگاه اوقات فراغت به همراه دستگاه‌های اجرایی استان را یادآور شد و بیان کرد: در طی چهار روز دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را در این نمایشگاه اجرا کردند و با برگزاری پرشور این نمایشگاه دغدغه‌های اوقات فراغت استان با برنامه‌ریزی منسجم برطرف شد.

پازاج گفت:‌ این برنامه‌ریزی‌ها تنها برای تابستان نیست بلکه بعد از آن نیز در طول سال قرار است جوانان را با اجرای برنامه‌های غنی و پربار با فعالیت‌های فرهنگی بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: تا آخر تیرماه از دستگاه‌های برتر همکاری‌کننده در نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استان تجلیل شایسته به عمل می‌آید.

پازاج دیگر برنامه اداره کل ورزش و جوانان را برگزاری همایش پیاده‌روی ورزشکاران، برگزاری نمایشگاه جوان، اعتیاد و آگاه‌سازی، اجرای اردوهای هویت‌سازی برای جوانان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست، نورافشانی و استقبال از حضرت حجت (عج) و... اعلام کرد و اظهار داشت: ما از تشکل‌های مردم‌نهاد که در این برنامه‌ها ما را همراهی کردند به شکل شایسته حمایت می‌کنیم به شرط آن که کارهایی که این نهادها و تشکل‌های مردم‌نهاد انجام می‌دهند در طول سال در جامعه نمود واقعی خود را نشان دهد.

وی سیاست اصلی اداره کل ورزش و جوانان را خروج از تصدی‌گری و واگذاری کار جوانان به خود آنان اعلام کرد و ادامه داد: ‌در برنامه ملی حضرت علی‌اکبر (ع) که از طرف وزارت ورزش و جوانان در چندین محور اعم از جوان نمونه دانشگاهی، جوان و قرآن، فیلم جوان، جوان روستایی کشاورز، جوان و رسانه، جوان و هنرهای تجسمی و جوان با توانایی‌های خاص انجام شد از استان اردبیل نیز از پیام فروزنده بسیجی هنرمند ورزشکار استان تجلیل به عمل آمد که این افتخاری بزرگ برای اردبیل محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول