اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار خراسان رضوی:

برنامه خانواده پایدار نماد برنامه‌ریزی در امور جوانان است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار خراسان رضوی گفت: برنامه جامع، خانواده پایدار، نماد اتخاذ سیاست‌های شفاف‌کاری، برنامه‌ریزی هدفمند و تلاش مستمر در اداره‌کل امور جوانان استان در سه سال گذشته است.

برنامه خانواده پایدار نماد برنامه‌ریزی در امور جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی برنامه خانواده پایدار خراسان رضوی، سیدهادی طالبیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل امور جوانان و تربیت‌بدنی استان و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت: فعالیت در حوزه جوانان مستلزم به کارگیری تدبیر جمعی و بهره‌گیری از توان علمی است و ما طی سه سال گذشته در این راستا با شناسایی اساتیدی که دغدغه مسایل جوانان دارند و بهره‌مندی از توان آنها در قالب تشکیل اتاق‌ فکر، به اتخاذ سیاست‌های شفاف‌کاری در حوزه جوانان پرداختیم.
وی با بیان اینکه اعتقاد به خط اصیل اسلامی در پیشبرد امور، اعتقاد اصلی کارکنان اداره کل امور جوانان بوده، افزود: براین اساس و با همکاری 32 مدیر فهیم استان طی سال گذشته شاهد اجرای برنامه جامع خانواده پایدار با اثربخشی مطلوب بودیم که می‌توان از آن به عنوان فعالیت شاخص اداره کل امور جوانان خراسان رضوی اشاره کرد.
طالبیان با بیان اینکه بدون برنامه همه امور دچار مشکل می‌شود، تصریح کرد: به جرات و براساس تجربه به دست آمده در سال‌های خدمت، می‌توان گفت خط مقدم توانمندسازی جوانان همان خط اصیل برنامه‌ای است.
در این مراسم سیداحمد رسولی‌نژاد، معاون امور حقوقی مجلس و اموراستان‌های وزارت وزرش و جوانان، نیز تصریح کرد: باید نگاه کلانی به خواسته‌های جوانان داشته باشیم.
وی تاکید کرد: مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان نیازمند جامع‌نگری است و می‌بایست به همه نقاط استان، توجه یکسان داشته باشیم.
علی‌اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم، با سپاس از تلاش‌های برنامه محور طالبیان، مدیرکل سابق امور جوانان استان، اعلام کرد: سیاست اصلی این جانب نیز همانند سیاست‌گذاری گذشته در حوزه جوانان استان، برنامه‌محوری است.
وی اظهار امیدواری کرد: با کمک همکاران دانشگاهی، فعالیت‌های ارزنده‌ای در اداره‌کل ورزش و امور جوانان خراسان رضوی صورت گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول