اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

سمن‌ها در روان‌سازی امور جوانان مؤثرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سمن‌ها در روان‌سازی و تحکیم مسائل و امور جوانان مؤثر و کارسازند.

سمن‌ها در روان‌سازی امور جوانان مؤثرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی، علی ملااحمدی اظهار کرد: جوانان عامل اصلی حرکت، شادابی، نشاط، پویایی و سر زندگی جامعه در رسیدن به موفقیت‌های عرصه‌های مختلف جامعه هستند.

وی توجه به نیازهای اساسی جوان را مورد تأکید قرار داد و افزود: تأمین نیازهای اساسی حوزه جوانان نیازمند عزم جدی مسئولان و خدمتگزاران این نظام است تا با تقویت مبنای فرهنگی و عقیدتی جوانان و حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های متنوع علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی، سیاسی، مذهبی، ورزشی و تربیتی آنها مسیر اعتلای امور جوانان را فراهم کرده و بیش از پیش زمینه رشد و بالندگی جوانان این مرز و بوم را فراهم کنند.

ملااحمدی ادامه داد: تشکیل وزارت ورزش و جوانان به تحکیم بنیان تشکیلاتی امور جوانان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کند و توجه به شاخص‌ها و سیاست‌های گوناگون حوزه امور جوانان در این وزارت تازه تأسیس همواره مورد توجه دولت بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک چارت تشکیلاتی وزارت ورزش و جوانان به استان ابلاغ می‌شود و با توجه به عزم جدی دولت و مسئولان استانی حمایت از جوانان متعهد و غیور کشور با برنامه‌ریزی مطلوب و شایسته برای تداوم فعالیت سازمان‌های مردم نهاد امور جوانان انجام می‌شود.

وی با اشاره به نقش کارساز و مؤثر سمن‌ها در روان‌سازی و تحکیم مسائل امور جوانان تصریح کرد: از طریق موارد قانونی برنامه پنجم توسعه در راستای اعتلا و کمال جوانان گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

ملااحمدی خاطرنشان کرد: اخلاق‌مداری، خودباوری، توسعه فرهنگ، معنویت و ولایتمداری سرلوحه تمام امور مربوط به جوانان و محور پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/ج30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول