اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد

امور روزمره جوانان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برنامه‌ریزی برای ساماندهی امور روزمره جوانان خبر داد و گفت: هر یک از 26 دستگاه تعریف شده در زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج و اوقات فراغت دارای مسئولیت مشخص و تقسیم شده هستند.

امور روزمره جوانان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدشروین ‌اسبقیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌شرقی از رتبه برتر این سازمان در مسائل جوانان استان خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان گفت: در این راستا 26 دستگاه استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در سال 90 بیش از 4 میلیون و 400 هزار نفر برنامه توسط این سازمان‌ها ثبت شده است.

اسبقیان اضافه کرد: دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در آذربایجان‌شرقی تشکیل یافته و برنامه‌های مختلف از جمله سلسله جلسات حلقه‌های گفت‌وگوی جوانان تشکیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: برنامه‌ریزی برای تقویت هویت دینی و ملی، برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و نیز برنامه‌ریزی برای ازدواج آسان از جمله فعالیت‌های این ستاد است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برنامه‌ریزی برای ساماندهی امور روزمره جوانان خبر داد و گفت: هر یک از 26 دستگاه تعریف شده در زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج و اوقات فراغت دارای مسئولیت مشخص و تقسیم شده هستند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول