اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی کشوری

خوزستان در ساماندهی امور جوانان سوم شد

خبرگزاری فارس: خوزستان در بخش تقویت و ساماندهی جوانان توانست با کسب امتیاز شش، با یک امتیاز کمتر مقام سوم را در جدول رتبه‌بندی نهایی ستادهای استانی در سال 89 به دست آورد.

خوزستان در ساماندهی امور جوانان سوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان، براساس نامه وزیر ورزش و جوانان عملکرد 30 استان در سال 89 درباره پرداختن به مقوله جوانان ارزیابی شد که بر این اساس استان خوزستان با کسب امتیاز 73 در ستاد ساماندهی استان و هم‌چنین در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با کسب نمره 23 و مجموع 96 امتیاز توانست در رتبه سوم کشوری پس از استان‌های یزد و گلستان قرار گیرد.
عباس نوری معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این‌باره اظهار داشت: محوریت موضوعات مرتبط با جوانان در جلسات ستاد ساماندهی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بیش از هر چیز مرهون توجه و نگاه ویژه شخص استاندار و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان برای پرداختن و حل مسائل و مشکلات جوانان است.
وی گفت: براساس بند الف ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه، دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی غیردولتی باید براساس منشور تربیتی نسل جوان و سند توسعه و ساماندهی امور جوانان برنامه‌های خود را از طریق ستاد‌های ملی و استانی عملیاتی کنند.
 انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول