اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه از نمایشنامه تا سینمای تالار هنر

فیلم سینمایی «گلن گری گلن راس» اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان با اعلام شروع برنامه از نمایشنامه تا سینما در تالار هنر اصفهان گفت: این هفته فیلم «گلن گری گلن راس» به کارگردانی جیمز فولی در این سینما اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «گلن گری گلن راس» اکران می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه این فیلم بر اساس نمایشنامه‌نویس مشهور آمریکایی دیوید ممت ساخته شده است، اظهار داشت: عنوان فیلم برگرفته از اسم ۲ مکان واقعی به نام‌های گلن گری و گلن راس است که در فیلم هم از آنها نام برده می‌شود.

وی افزود: چهار فروشنده یک شرکت مشاور املاک در جلسه‌ای که اول شب برگزار می‌شود تهدید به اخراج می‌شوند که در این جلسه جان ویلیامسن مدیر دفتر به همراه بلیک که از دفتر مرکزی شرکت به آنجا آمده برای چهار کارمند شرکت مسابقه‌ای ترتیب می‌دهند.

بکتاشیان درباره ادامه این داستان گفت: در این مسابقه هرکسی که بیشتر از بقیه کار کند یک اتومبیل کادیلاک جایزه می‌گیرد، نفر دوم یک دست کارد استیک‌خوری و دو نفر دیگر هم اخراج می‌شوند که در ادامه این فیلم دو بخشی ماجراهایی رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه فیلم «گلن گری گلن راس» نقد عمیق و شدیدی است بر نظام رفاهی دولت‌های جمهوری‌خواه آمریکا در دهه هشتاد، تصریح کرد: در این فیلم، فروشنده‌ها تحت فشار روانی به علت عدم امنیت شغلی زندگی می‌کنند و ضعف نظام بیمه آمریکا و مشکلات سرمایه گذاری در کشوری که  در منابع غنی اقتصادی و انسانی در اختیار دارد مورد انتقاد شدید قرار گرفته اما فیلمنامه قوی دیوید ممت آن را به خطابه‌ای سیاسی تبدیل کرده است.

مدیر تالار هنر اصفهان با اشاره به اینکه در برنامه از نمایشنامه تا سینما برگزیده‌ای از فیلم‌های سینمایی جهان که از متون نمایشی اقتباس شده‌اند، اکران می‌شود، گفت: پس از فیلم «گلن گری گلن راس» به کارگردانی جیمز فولی به ترتیب فیلم‌های «خدای کشتار» به کارگردانی رومن پولانسکی در تاریخ 23 تیرماه و «کوریالانوس» به کارگردانی رالف فاینس سی‌ام تیرماه در سالن اصلی تالار هنر اکران می‌شود.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «گلن گری گلن راس» به کارگردانی الکساندر سوخوروف روز جمعه 16 تیرماه ساعت 10 صبح در تالار هنر به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانند به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول