اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه نخست امسال

1950 دستگاه موتورسیکلت متخلف در همدان توقیف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان همدان به برخورد جدی پلیس با موتورسیکلت متخلف و توقیف یک هزار و 948 دستگاه موتورسیکلت در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

1950 دستگاه موتورسیکلت متخلف در همدان توقیف شد

محمد خیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برخورد جدی با موتورسواران متخلف خبر داد و اظهار داشت: موتورسیکلت وسیله نقلیه مناسبی است که اگر در چارچوب قوانین و مقررات از آن استفاده نشود موجب بروز حوادث ناگوار خواهد شد.

وی افزود: وجود پلاک برای موتورسیکلت، داشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، بیمه و رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی از ملزومات استفاده از این وسیله نقلیه محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان همدان به برخورد جدی پلیس با موتورسیکلت متخلف و توقیف یک هزار و 948 دستگاه موتورسیکلت در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت: برخورد قانونی با 25 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یک هزار و 115 راکب موتورسیکلت فاقد گواهینامه، 214 راکب فاقد کلاه ایمنی، 207 دستگاه موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه و همچنین توقیف راکبانی با دو تخلف همزمان از جمله اقدامات پلیس راه فرمانده انتظامی استان در راستای تأمین امنیت جانی موتورسواران بوده است.

وی در پایان سخنانش خطاب به موتورسواران گفت: برای حفظ جان موتورسواران و ایجاد امنیت اجتماعی، همه راکبان موتورسیکلت باید با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی با این وسیله نقلیه کنند تا شاهد بروز مشکلی در جامعه نباشیم.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول