اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی‌های خردادماه

97 واحد متخلف در کاشان شناسایی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان گفت: در بازرسی‌های انجام شده توسط کمیته نظارت بر بازار این شهرستان 97 واحد متخلف شناسایی شدند.

97 واحد متخلف در کاشان شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی نطاقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد واحد متخلف طی ماه گذشته از یک‌هزار و 517 واحد صنفی، تولیدی و صنعتی بازرسی شده در شهرستان کاشان توسط مأموران بازرسی کمیته نظارت بر بازار، اصناف و قیمت‌های ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان شناسایی شده‌اند.

وی تعداد کالاهای قاچاق کشف شده طی این مدت را 20 هزار و 800 نخ سیگار و یک‌هزار و 195 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی اعلام کرد.

مسئول کمیته نظارت بر بازار، اصناف و قیمت‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان کاشان یادآور شد: در خردادماه سال‌جاری به 76 فقره شکایات مردمی واصله به اداره صنعت معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان رسیدگی شده است.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این واحدها بالغ بر 87 میلیون و 166 هزار و 500 ریال جریمه شده‌اند.

نطاقی، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، نداشتن پروانه کسب، احتکار، حمل‌و‌نقل و فروش کالای قاچاق، عدم استفاده از صندوق‌های مکانیزه فروش و ترازوی دیجیتال و نیز صادر نکردن صورتحساب فروش را از جمله تخلفات صنفی شناخته شده این واحدها برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به ادامه طرح نظارتی ویژه گلاب و عرقیجات در شهرستان کاشان ابراز داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان به امر تولید و فروش این کالا در بخش‌ها و شهرهای تابعه شهرستان کاشان نظارت داشته‌اند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلّف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم صدور صورتحساب و سایر موارد از این نوع، مراتب را از طریق شماره تماس گویای 5553010 در دو نوبت صبح و بعدازظهر و یا از طریق سامانه ارتباطی 124 به‌صورت شبانه‌روزی به این اداره اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول