اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع):

جوانان فرماندهان جنگ فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: جوانان فرماندهان جنگ فرهنگی و مقابله با جنگ نرم هستند.

جوانان فرماندهان جنگ فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، اباذر سالاری عصر امروز در ویژه برنامه جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) که در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب برگزار شد با اشاره به توانایی جوانان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در نبرد و رویارویی با رژیم بعثی عراق اظهار داشت: جوانان امروز ایران اسلامی نیز از قدرت و توانایی بالایی برخوردار هستند.

وی از مواد مخدر، بدحجابی و بی‌حجابی، مشروبات الکلی و ماهواره به عنوان تیرهای دشمنان در برهه کنونی نام برد و بیان کرد: جبهه کنونی از نوع فرهنگی و طراحی شده دست آمریکا و ایادی استکبار است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) ادامه داد: نبرد در جبهه فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است و خواست رهبر معظم انقلاب نیز بر این است که در این میدان همه با قدرت وارد شوند.

سالاری افزود: از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج باید نهایت استفاده را کرد تا جوانان از تیرهای دشمنان در امان بمانند.

وی خداباوری، دین باوری، دشمن باوری و توجه به توطئه‌های دشمنان، معاد باوری و مواظبت از اعمال و رفتار را سبب رسیدن به کمال دانست و افزود: اگر جوانان به خودباوری برسند می‌توانند قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) همچنین از جوانان خواست تا قدردان لحظات زندگی خود باشند و عمر خود را در راه خدمت به مردم و بصیرت بخشی صرف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در راه و پشتیبان ولایت فقیه ماندن هم کشور و هم جوانان را در مقابل توطئه‌های نرم دشمنان مصون نگه‌ می‌دارد افزود: امروز دشمنان خوب فهمیده‌اند که برای ضربه زدن به این نظام اسلامی تنها باید از این راه وارد شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در همین راستا یادآور شد: باید با درایت و بصیرت کامل در راه دفاع از آرمان‌های و فرهنگ ناب اسلامی گام برداشت تا هم از مرزهای اعتقادی و فرهنگی صیانت به عمل آورد و هم با حمایت از رهبری به دنیا ثابت کرد که حرف مسئولان و مردم ایران و خواسته‌های آنان یکی است.

سالاری ادامه داد: نقش جوانان در برهه کنونی نقشی بسیار حساس و تعیین کننده است و در این راستاست که جوانان مسلمان ایرانی باید از درایت کامل و جریان شناسی برخوردار باشد تا بتواند دوست و دشمن کشورش را خوب بشناسد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول