اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد در پیامی به همایش کتاب مهدویت:

فعالیت‌های حوزه مهدویت جهانی شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به نخستین همایش ملی کتاب مهدویت بر ضرورت جهانی شدن فعالیت‌های حوزه مهدویت در کشور تاکید کرد.

فعالیت‌های حوزه مهدویت جهانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین همایش ملی دوسالانه کتاب مهدویت امروز با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع یاوران مهدی استان قم برگزار شد.

در این پیام که توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم قرائت شد، سید محمد حسینی بر ضرورت جهانی‌سازی فعالیت‌های حوزه مهدویت تاکید کرد.

در قسمتی از این پیام آمده است: عالم چشم به راه است برای مردی با کلیدی از خدا سرشار، داده تکیه بر دیوار، ز یک مادینه شیری مانده یادگار و عالم پای تا سر چشم و مردم سینه‌هاشان مملو از غیظ؛ و او مهدی است، یعنی هدیه‌ای از دوست؛ آری معنی مهدی هدیه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از این پیام ضمن اشاره به اهمیت وارد کردن هنر در ترویج معارف مهدوی بیان کرده است: نخستین دوسالانه کتاب مهدویت مستغنی از تشریح است لیکن آنچه از این جمع انتظار دارم، تصویر انتظار در رخسار هنر است. اگر از این نشست فرصت تبیین هنرمندانه‌ای برخیزد، در کاسه مطالبه ما نیز تحفه‌ای می‌ریزد که از جرقه آن آتشی برانگیزد که گرمابخش زمستان باور جهانیان خواهد شد.

در انتهای این پیام آمده است: از دست‌اندرکاران این کارستان سپاسگزارم و بر استمرار این حرکت تعالی‌بخش تا مرز جهانی ‌شدن امیدوارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول