اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

مشارکت 13 هزار دانش‌آموز هرمزگانی در اردوی هجرت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از مشارکت 13هزار دانش‌آموز هرمزگانی در طرح اردوی هجرت 3 خبر داد.

مشارکت 13 هزار دانش‌آموز هرمزگانی در اردوی هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی صبح امروز در نشستی که با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: طرح اردوی هجرت سه با هدف ترویج فرهنگ کار و سازندگی، پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد روحیه تعاون و مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان در 200 آموزشگاه نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان از اول تیرماه آغاز شده و تا 25 شهریورماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اردوهای طرح، هجرت سه با استفاده از نیرو و نشاط جوانی دانش‌آموزان و در راستای پرکردن اوقات فراغت آنها در ایام تابستان در قالب برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و سیاسی و فعالیت‌های عمرانی در زمینه‌ مرمت، به‌سازی و زیباسازی مدارس برگزار می‌شود، به طوری که دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف فنی نظیر برق‌کاری، نقاشی، طراحی، جوشکاری، تعمیرات میز و صندلی، امور ساختمان، خط‌کشی زمین‌های ورزشی و هم‌چنین مرمت و به‌سازی مدارس و سایر فعالیت‌های مورد نیاز مشارکت دارند.

مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان با بیان اینکه 350 فرهنگی نیز در این طرح مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته 175 آموزشگاه با 5 هزار دانش‌آموز و 200 فرهنگی در این طرح مشارکت داشتند و امسال شاهد رشد چشم‌گیری در این طرح هستیم.

آخوندی هم‌چنین با اشاره به ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تصریح کرد: دانش‌آموزان با استقبال از اردوهای طرح هجرت و با کمک به بسیج سازندگی، به عنوان سفیران کار و تلاش محسوب می‌شوند و به عنوان نیروهای تاثیرگذار در جامعه ایفای نقش خواهند کرد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول